mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Motorola kabel modem & Netgear WGT 624 Router Problemer

Reply

Thread Tools
Old 15 juli 2007, 02:24
New Member Group

Default Motorola kabel modem & Netgear WGT 624 Router Problemer

Hei folkens.
leter etter et lite råd, motorola sb4200 kabelmodem koblet til en NETGEAR wgt 624 trådløse ruteren.
ISP var blueyonder og nå er jomfru media.
Kan noen gi meg konfigurasjonssiden detaljer takk.
stasjonær PC koblet til modem via USB fungerer bra, problemet er å koble NETGEAR wgt 624 trådløse ruteren til modemet via Ethernet-porten, ruteren ikke kan finne en internettforbindelse og derfor ikke har Internett-tilgang via ruteren.
takk folk.
Old 15 juli 2007, 03:43
Administrator Group

Fikk du en installeringsveiledningen med ruteren?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 juli 2007, 03:56
New Member Group

Hei Dave.
Ja jeg fikk en cd med ruteren.
får bærbare PC for å koble til ruteren er ikke et problem.
få modemet til å koble til ruteren gir meg hodepine.
192.168.100.1 er adressen til modemet config sider, 192.168.1.1 er config sider for ruteren, alt er satt til Auto Detect.
noen ide's
takk
Old 15 juli 2007, 04:01
Administrator Group

Jeg er på kabel og modemet kan ikke konfigureres.

Den eneste IP du trenger er en for ruteren, putte den i nettleseren din og følg instruksjonene på CD.
Old 15 juli 2007, 04:06
New Member Group

vært der og sett det opp, men den jævla saken likevel ikke vil koble modemet er en motorola sb4200.
Old 16 juli 2007, 14:50
New Member Group

hei folkens.
slutt fikk problemet sortert ,,,,,,,,,,
Old 16 juli 2007, 15:01
Administrator Group

Hva gjorde sortere det i slutten kompis?
Old 17 juli 2007, 17:50
New Member Group

disconnected stasjonær PC fra modem etter re-innstillingen modem til fabrikkinnstillinger. Deretter oppstart modemet, etter modemet hadde re-oppstart koblet til Ethernet-kabelen fra modemet til ruteren, og deretter drevet opp ruteren. sett alle IP-konfig alternativer automatisk oppdage innenfor ruterens config side og oppstart ruteren.
vi nå hadde en trådløs forbindelse til Internett.
deretter encounted enda et problem, var dette ned til Norton Internet Security, som jeg raskt avinstalleres på både bærbare maskiner og andre problemet var løst, både bærbare datamaskiner koblet hver gang.
Jeg er fortsatt igjen med ett problem, har fått til det trådløse nettverket oppsett for bærbare datamaskiner, skrivebordet har for å koble til ruteren via en LAN-port, fordi du ikke kan bruke både Ethernet og USB-utganger på modem, LAN-tilkobling er svært langsom, tar den beste delen av 3 min til å laste en side.
Old 26 juli 2007, 09:41
New Member Group

Kan du fortelle meg om Motorola kabelmodem drives via USB via PC eller har egen strømforsyning?

Jeg prøver å støtte noen med muligens samme modem og de ønsker også å plugge i en NETGEAR trådløs router og de sier at lysene går av når datamaskinen er slått av på modemet ... så ville jeg ikke kunne tilbakestille modemet som du sier du gjør når du sier "koble den stasjonære PC-en fra modem etter re-innstillingen modem til fabrikkinnstillinger. deretter oppstart modemet,"

Takk.
Old 26 juli 2007, 09:46
New Member Group

hei kompis.
modemet jeg hadde problemer med hadde en ekstern strømforsyning.
kan du finne ut hvilke modem er det
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva Modem å bruke med Netgear Wirelass Router? coftjob Nettverk, modem og VoIP 3 20 november 2009 12:23
Stresset og forvirret med Netgear Wireless-N modem / router muhannad Nettverk, modem og VoIP 0 19 juni 2009 04:23
Motorola sb5100i og netgear WGT 624 v.3 Kobudo4 Nettverk, modem og VoIP 2 20 januar 2009 11:22
Netgear WGT624 v3 Router Problemer kduce23 Nettverk, modem og VoIP 6 5 desember 2008 02:09
Problemer med Netgear WGR614 router JodyM Nettverk, modem og VoIP 3 2 juli 2008 11:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.