![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Er det muligt at forbinde to routere til en telefonlinje og bruge dem begge på samme tid? Thanks in advance JohnDope |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg ved, ikke. : (
| |||
| |||
| Im ikke forsøger at fordoble hastigheden. heres hvorfor jeg vil have 2 routere på én linie - vi har et luftrum router nedenunder (dvs. tænde / slukke når det er nødvendigt) og jeg ønsker en router ovenpå med min pc. Hvis jeg skulle få et trådløst adgangspunkt ville dette betyde, jeg er nødt til at komme ned og drej til himlen router på (dette kunne blive ganske irriterende) Tak for svaret JohnDope |
|
| |||
| |||
| Erstatte de nuværende router med en trådløs en. Derefter køre nogen ekstra pc'er via trådløs. En router, ingen afbrydelse. |
|
| |||
| |||
| im ikke opsat på trådløse. Thats hvorfor jeg ønskede at have to routere. Jeg gætter il kan flytte himlen router ovenpå og købe et adgangspunkt for nedenunder. Skål JohnDope |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er du ikke lyst til trådløs? |
|
| |||
| |||
| nogle af de erfaringer ive havde med det er, der ikke er meget stabilt. inbuild trådløse (laptops, wiis etc er ok), men USB-adaptere aldrig arbejde til godt for mig. Tak for svaret JohnDope |
|
| |||
| |||
| Forudsat at du bruger anstændigt teknologi og sæt det op korrekt det fungerer meget godt. Nogle af de nye ting gerne mimo ude nu er langt bedre end de gamle tech. |