![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Onko mahdollista yhdistää kaksi reitittimet yhden puhelinlinjan ja käyttää niitä molempia samaan aikaan? Thanks in advance JohnDope |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikäli kuin tiedän, ei. : (
| |||
| |||
| Im ei yritä kaksinkertainen nopeus. heres miksi haluan 2 reitittimet yksi linja - meillä on taivas reitittimen alakertaan (eli päälle / pois päältä, kun sitä tarvitaan) ja haluan reititin yläkerrassa minun PC. Jos minun pitäisi saada langaton yhteysosoite tämä merkitsisi sitä, minun on tullut alas ja käännä taivas reititin on (tämän voi tulla varsin ärsyttävää) Kiitos vastauksesta JohnDope |
|
| |||
| |||
| Korvaa nykyinen reititin, jossa on langaton yksi. Sitten suorita mitään ylimääräistä tietokoneiden kautta langattomasti. Yksi reititin, ei katkaisemista. |
|
| |||
| |||
| im ole innokas langattomaan. thats miksi halusin on kaksi reitittimet. i arvata il voi liikkua taivaalla reitittimen yläkertaan ja ostaa yhteysosoite varten alakerrassa. Hurraa JohnDope |
|
| |||
| |||
| Miksi ei innokas langattomaan? |
|
| |||
| |||
| joitakin kokemuksia ive oli sen kanssa on, että ei ole kovin vakaa. inbuild langaton (kannettavat tietokoneet, wiis jne. ovat ok), mutta usb adapterit koskaan työtä hyvin minulle. Kiitos vastauksesta JohnDope |
|
| |||
| |||
| Tarjotaan käytät ihmisarvoisen teknologian ja aseta se oikein se toimii erittäin hyvin. Jotkut uusista tavaraa kuten MIMO nyt on paljon parempi kuin vanha tech. |