![]() |
|
| |||
| |||
| He Is het mogelijk om verbinding te maken twee routers aan een telefoonlijn en gebruik ze allebei tegelijk? Thanks in advance JohnDope |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik weet, nee. : (
| |||
| |||
| Im niet proberen om de snelheid. heres waarom i want 2 routers op een lijn - hebben we een hemel router beneden (dat is weer aan / uit wanneer dit nodig is) en ik wil een router boven met mijn pc. Als ik om een draadloze toegangspunt dit zou betekenen dat ik moet komen beneden en draai de hemel op de router (dit kan heel vervelend) Bedankt voor het antwoord JohnDope |
|
| |||
| |||
| Vervang de huidige router met een draadloze een. Dan start je een extra pc's via draadloos. Een router, geen verbinding. |
|
| |||
| |||
| im not graag draadloos. thats waarom ik wilde hebben twee routers. Ik denk het wel kan bewegen de hemel boven de router en de aankoop van een toegangspunt voor beneden. Sante JohnDope |
|
| |||
| |||
| Waarom ben je niet graag op draadloze? |
|
| |||
| |||
| enkele van de ervaringen ive had met zijn dat is niet erg stabiel. inbuild draadloze (laptops, wiis etc zijn ok), maar USB adapters werken nooit te goed voor me. Bedankt voor de reactie JohnDope |
|
| |||
| |||
| Mits je gebruik fatsoenlijk technologie en stel deze correct werkt het erg goed. Sommige van de nieuwe spullen zoals Mimo nu veel beter is dan de oude tech. |