![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Er det mulig å koble to rutere til en telefonlinje og bruke dem begge samtidig? Takk på forhånd JohnDope |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg vet, nei. : (
| |||
| |||
| Im ikke prøver å doble hastigheten. heres hvorfor jeg vil ha 2 rutere på én linje - vi har en sky router nede (som slå på / av når det er nødvendig), og jeg vil ha en router oppe med min PC. Hvis jeg var å få et trådløst tilgangspunkt dette ville at jeg måtte komme ned og ta til himmelen ruter på (dette kan bli ganske irriterende) Takk for svar JohnDope |
|
| |||
| |||
| Erstatte dagens ruter med et trådløst et. Deretter kjøre noen ekstra PC via trådløs. En router, ikke koble. |
|
| |||
| |||
| im ikke ivrig på trådløst. dvs hvorfor jeg ville ha to rutere. Jeg antar il kan flytte himmelen router oppe og kjøpe et tilgangspunkt for nedenunder. Skål JohnDope |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er du ikke interessert på trådløst? |
|
| |||
| |||
| noen av de erfaringer Ive fikk med det er som ikke er veldig stabilt. inbuild trådløst (bærbare datamaskiner, wiis etc er ok) men USB adaptere aldri arbeide for å bra for meg. Takk for svar JohnDope |
|
| |||
| |||
| Gi deg bruke anstendig og satt det opp riktig det fungerer svært godt. Noen av de nye tingene som MIMO ut nå er mye bedre enn den gamle tech. |