![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå Är det möjligt att ansluta två routrar till en telefonlinje och använda dem båda samtidigt? Tack på förhand JohnDope |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vitt jag vet, nej. : (
| |||
| |||
| Im inte försöker att fördubbla hastigheten. Heres varför jag vill ha 2 routrar på en rad - vi har en sky router därnere (som slår på / av när det behövs) och jag vill att en router på övervåningen med min dator. Om jag skulle få en trådlös åtkomstpunkt detta skulle innebära Jag måste komma ner och sätta på himlen router på (detta kan bli ganska irriterande) Tack för svaret JohnDope |
|
| |||
| |||
| Ersätt den aktuella routern med en trådlös en. Kör sedan några extra datorer via trådlöst. En router, inte koppla. |
|
| |||
| |||
| im inte förtjust i trådlösa. Därför ville jag ha två routrar. Jag antar il kan flytta himlen router upp och köpa en kopplingspunkt för nere. Skål JohnDope |
|
| |||
| |||
| Varför är du inte så förtjust i trådlösa? |
|
| |||
| |||
| några av de erfarenheter ive hade med det är det är inte mycket stabil. inbuild trådlöst (bärbara datorer, wiis etc är ok), men USB-adaptrar aldrig fungera väl för mig. Tack för svaret JohnDope |
|
| |||
| |||
| Förutsatt att du använder anständigt teknik och ställa in den rätt det fungerar mycket bra. Några av de nya saker som Mimo nu är mycket bättre än den gamla tekniken. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dual Band Router Vs Normal Routers | robina80 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 25 augusti 2009 14:24 |
| EV-DO Routrar i Storbritannien? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 1 juli 2009 11:41 |
| Två Routrar, One är ansluten till Internet, Routrar Get "förvirrad" | ranunky | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 22 juni 2009 01:42 |
| IE Frysning UPP - Flera maskiner - Flera operativsystem | ehsankhan | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 9 juni 2009 12:42 |
| Ansluta 2 routrar tillsammans | SgtJohnDoe | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 11 december 2008 11:31 |
| Thread Tools | |
| |