![]() |
|
| |||
| |||
| ok høre er mit problem. Jeg har en Western Digital 250GB min bog og en 120 GB pas harddisk. Min 250GB holder bryde, og jeg tror det har noget todo med det faktum, at jeg bruger det med min laptop og er nødt til at sætte den i og træk stikket ud hver gang jeg vil bruge det. Så fik jeg den idé, jeg har denne gamle computer en 466mhz Celeron og 192MB RAM og en 8 GB harddisk, der alle arbejder fin fik gamle mor bord og tilsluttet det hele i sat til ethernet-kort i og bygges bro over dem. sluttet den 250GB harddisk i for lil-test fik alt shareing (XP Pro ved den måde). Det virkede fint se vids ud af det, da jeg var tæt og min wifi var stærk, men da jeg kom ned til to barer venstre på mit wifi den vids ville få en smule stuttery. Wut jeg ville gerne vide, er, er der nogen bedre NAS ideer fra wut u se høre. Ikke meget godt med linux thats yi ikke bruge det på NAS boks. Jeg vil gerne vide om nogen måde at gøre det hurtigere, eller at have en bedre kører system please help. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im sorry men jeg har ingen idé om, hvad nas er, kan du uddybe
| |||
| |||
| NAS som i et netværk knyttet stoarge. sry om wuts og kan lide dens en vane |
|
| |||
| |||
| ok cheers, som for linux det er meget simpelt (hvornår har du sidst prøve det) |
|
| |||
| |||
| linix mint dosent arbejde lolzawrdsa |
|
| |||
| |||
| wut slags linux ville jeg bruge. Xubuntu eller lignende lige ubuntu eller noget andet |
|
| |||
| |||
| afhænger af system specs (igen med wut) |
|
| |||
| |||
| Dens kun en 466mhz Celeron 192MB RAM og integreret grafikkort. Thats alle, at computeren har. Ikke meget Jeg ved, hvad tror du jeg kan gøre med det |
|
| |||
| |||
| hmmm, og ønsker du at bruge det som en server, eller hvad agter at gøre med den maskine (jeg dont ganske få den første post) |
|
| |||
| |||
| hører, hvad jeg ønsker produktiv ikke vil ske. Jeg vil have computeren til at dele den harddisk over min hele tre computernetværk jeg gonna forlade, at computeren altid på, så jeg kan få adgang til harddisken, når jeg ønsker fra, hvad der nogensinde computer, jeg ønsker mig, hvor det eneste spørgsmål var med min laptop og Det wifi. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14th Dec 2008 21:20 |
| Ram Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Kun et spørgsmål (Om Min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6. dec 2007 15:08 |
| En anden RAM spørgsmål! | sturo | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørgsmål behage hjælp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |