![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok kuulla on minun ongelmani. Olen Western Digital 250GB teokseni ja 120 Gt: n passi kiintolevylle. Oma 250GB pitää katkaista, ja mielestäni se on jotain todo kanssa siitä, että voin käyttää sitä minun laptop ja on pistorasiaan ja irrota Everytime I halua käyttää sitä. Joten sain ajatuksen olen tähän vanhaan tietokoneeseen 466mhz Celeron ja 192MB RAM-muistia ja 8 Gt: n kiintolevyn kaikki työ FIN todella vanha piirilevy ja kytketty se kaikki laittaa Ethernet-kortit ja bridged niitä. kytketty 250GB kovalevy on lil testissä sai kaiken shareing (XP Pro muuten). Se toimi hyvin katsomassa vids pois sen, kun olin lähellä ja minun WiFi oli vahva, mutta kun tulin alas kaksi baaria vasemmalle minun WiFi vids saisi vähän stuttery. Wut Haluan tietää, onko olemassa mitään parempaa NAS ideoita wut u ks kuulla. Ei kovin hyvä Linux thats Yi ei käytä sitä NAS-ruutuun. Haluan tietää mitään tapaa tehdä nopeammin tai saada parempaa käytössä järjestelmä auta. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im pahoillani, mutta minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä NAS on, voisitteko täsmentää
| |||
| |||
| NAS kuten Network Attached stoarge. SRY noin wuts ja pitää sen tapa |
|
| |||
| |||
| ok Cheers, kuten Linux on hyvin yksinkertainen (milloin viimeksi kokeilla sitä) |
|
| |||
| |||
| linix Mint annostaa työn lolzawrdsa |
|
| |||
| |||
| Wut tällainen Linux olisin käyttöä. Xubuntu tai kuten suoraan Ubuntu tai jotain muuta |
|
| |||
| |||
| riippuu järjestelmän silmälasit (jälleen wut) |
|
| |||
| |||
| Sen vain 466mhz Celeron 192MB RAM-muistia ja integroitu näytönohjain. thats all, että tietokone on. Ei paljon Tiedän mitä luulet voin tehdä sen |
|
| |||
| |||
| hmmm ja haluat käyttää sitä palvelimen tai mitä aiotte tehdä koneen (i dont aika panna alkuperäisen post) |
|
| |||
| |||
| kuulee mitä haluan prolly ei tule tapahtumaan. Haluan tietokoneen samaa kiintolevylle yli minun koko kolme tietoverkko En aio lähteä siitä, että tietokone on aina niin, että voin käyttää kiintolevylle, kun haluan, mitä ikinä Tietokonetta, johon haluan tahansa, jos ainoa asia oli minun laptop ja wifi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |