![]() |
|
| |||
| |||
| ok hoort is mijn probleem. Ik heb een Western Digital 250GB mijn boek en een 120 GB harde schijf paspoort. Mijn 250GB houdt breken en ik denk dat het iets heeft todo met het feit dat ik het met mijn laptop en het moeten aansluiten en loskoppelen als ik wil gebruiken. Dus kreeg ik het idee heb ik dit OUDE computer van een Celeron 466MHz en 192MB RAM en een 8GB harde schijf van alle werkende fin kreeg oud moederbord aangesloten en het allemaal in kaart gebracht en in Ethernet overbrugd hen. ingeplugd de 250GB harde schijf in voor lil test alles shareing kreeg (xp pro by the way). Het werkte prima kijken vids off van het toen ik was dichtbij en mijn wifi was sterk, maar toen ik tot twee balken links op mijn wifi het vids zou een beetje stuttery. Wut ik wil weten is zijn er een betere NAS ideeën uit wut u zien horen. Niet erg goed met linux thats yi niet te gebruiken op de NAS doos. Ik wil weten van enige manier om het sneller of om een beter draaiend systeem help hebben. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im sorry maar ik heb geen idee wat nas is, kan je werken
| |||
| |||
| NAS als in een netwerk verbonden stoarge. sry over de wuts en houdt van haar een gewoonte |
|
| |||
| |||
| ok cheers, als voor Linux is het heel eenvoudig (wanneer heeft u het laatst try it) |
|
| |||
| |||
| Linix mint dosent werk lolzawrdsa |
|
| |||
| |||
| wut soort van Linux zou ik gebruik. xubuntu of soortgelijke rechte Ubuntu of iets anders |
|
| |||
| |||
| afhankelijk van systeem specs (weer met de wut) |
|
| |||
| |||
| Zijn slechts een 466MHz Celeron 192MB RAM en geïntegreerde videokaart. thats all dat de computer heeft. Niet veel Ik weet wat denk je dat ik kan doen met het |
|
| |||
| |||
| hmmm en wil je het gebruiken als een server of wat denkt u te doen met de machine (i dont vrij krijgen de eerste post) |
|
| |||
| |||
| hoort wat ik wil prolly niet gebeuren. Ik wil de computer te delen dat de harde schijf via mijn hele computernetwerk drie I am gonna die computer altijd te verlaten op zodat ik kan toegang krijgen tot de harde schijf als ik uit wat ik wil ooit een computer waar het enige probleem was met mijn laptop en de wifi. |