![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, Min ethernet forbindelse's link hastighed er 10Mbps, irriterende ting er den er sluttet til min Xbox, og jeg kun lige indset det, at hastigheden. Så jeg har brugt timer trawling gennem indstillinger, konfigurering ting som en DMZ osv. Når hele tiden var det faktisk begrænset af forbindelsen .. ![]() Er hurtigere PCI-kort til rådighed? Eller kan jeg chage hastigheden på nogen måde? (Jeg har bemærket fra en hurtig søgning på Amazon, at en D-Link "fast" Ethernet PCI blev bedømt 10/100, betyder det, kan du indstille den mellem 10 og 100?)
|
| |||
| |||
| Dork. (Og nej, jeg ikke kender svaret, vil blot kalde dig en dork lol. Ud over, jeg vil gerne vide alt for ) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er som regel rigeligt hurtig, men du kan afhente en Intel Gigabit NIC for temmelig billigt. Ikke sikker på, hvordan adapteren på Xbox er, kan du blive maxing det allerede.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ikke at sætte ord på Fordy munden Carbon, men jeg tror, han var beder (og), hvis med 10/100 kortet, kan du indstille hastigheden fra 10 til 100, eller hvis det bare tager uanset hastighed din forbindelse er mellem 10 og 100. LOL Hvis det ikke er, hvad han spørger, så er jeg. (ingen tråd kapre bestemt Ollie). |
|
| |||
| |||
| Ingen bekymrer Bubba, det er nøjagtig det kinda ting jeg skal gøre. ![]() Jeg tror ikke, 10Mbps kunne være max for det, der lyder en smule for lav til mig? Og det er den eneste grund jeg kan tænke på for LAG jeg får playing stuff gerne COD4. Også alle mine skøn at køre deres X360 fra ethernet på pc-oplevelse samme halter jeg gør, og dem med overpris trådløs adapter, der ikke gør. Så den måde, jeg ser det, der er mere end en tilfældighed ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| http://en.wikipedia.org/wiki/10/100_switch Og nej, 1.25mb / s er temmelig hurtigt, især fordi trådløse i praksis har tendens til at slå om, at samme hastighed også. Kan lige så godt afhente en 10/100 for billige, ser ud til, at de 360 har en så det skulle være i stand til at gøre 100Mbps.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Thanks for the link og info Carbon. |
|
| |||
| |||
| Takket Carbon, men jeg googled mit mobo og det lader til, at de ombordværende er et 10/100/1000 alligevel, så måske vil det være bedre end min gamle pc alligevel. (I havn't faktisk prøvet Xbox på det endnu ..) Tak.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| hvad er du tilsluttet? alias er udstyret din tilsluttet kan køre på 100Mbps i stedet for 10? Jeg mener im ret i, at adapteren skifter til den højest mulige hastighed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første off 10Mbs er langt nok til at køre Xbox på nettet. De kunne gøre fint med 2mbps. Jeg er ret sikker på, at Xbox var mindst 10/100 i virkeligheden er jeg sikker på det. Hvis du har en switch på netværket, og tre netværkskort, to på 100Mbps og en på 10Mbps, de to 100Mbps dem vil tale på fuld hastighed, men når vi taler til 10Mbps enheden, så netværket vil langsomt til en gennemgang. Hvis du har en gammel hub (usandsynligt), så alt vil blive tvunget til at køre på 10Mbps. Jeg havde et problem for et stykke tid siden, hvor nettet ville køre noget hurtigere end 10Mbps, og det viste på £ 3.00 skifte var emballeringsforskrifter op, og ville ikke tillade noget at køre hurtigere end 10Mbps. Dette er værd kontrol. Har du checket hvad hastighed netværksadapter i pc'en er indstillet til - bør 10/100/1000 Auto Negotiation. Også dit oprindelige spørgsmål er alvorligt forvirrende. TBH Jeg har ingen idé om, hvad du beder om?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvilken CPU er hurtigere? | TTHJames | CPU, bundkort og RAM | 6 | 19. jun 2009 10:20 |
| Hurtigere bredbånd? | triathleterob | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 januar 2009 12:26 |
| Hvordan kan jeg få Vista starte hurtigere og lukke Faster | ashmehta | Windows-operativsystemer | 12 | 11. maj 2008 02:16 |
| Hurtigere Fox | Cew27 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 4 januar 2008 13:35 |
| Der er hurtigere?? | Pizzle | CPU, bundkort og RAM | 1 | 19. sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |