vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Tarvitsetko Ethernet Faster Than 10MBps!

Reply

Thread Tools
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 11:36
Rahoittajien ryhmän

Default Tarvitsetko Ethernet Faster Than 10MBps!

Hei,

Oma ethernet yhteyden linkin nopeus on 10MBps ärsyttävien asia on se kytketty minun Xbox, ja olen vain ymmärtäneet sitä, että nopeus.

Niinpä olen viettänyt tuntia troolaamisen kautta asetuksia säätämällä asiat kuten DMZ jne.

Kun koko ajan oli todella rajoitettu yhteys ..

Ovat nopeampia PCI kortit saatavilla?

Tai voin chage nopeus millään tavalla? (Huomasin on nopea haku Amazon, että D-Link "nopean" ethernet pci oli mitoitettu 10/100, tarkoittaako tämä, voit asettaa sen välillä 10 ja 100?)
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 12:21
Rahoittajien ryhmän

Dork.

(Ja ei, en tiedä vastausta, vain halusi soittaa sinulle dorka lol. Lisäksi haluan tietää liian )
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 12:51
Rahoittajien ryhmän

Se on yleensä runsaasti nopeasti mutta voit poimia Intel Gigabit NIC on aika halpaa. Etkö ole varma, miten sovitin että Xbox on, voit olla maxing sitä jo.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 13:06
Rahoittajien ryhmän

Ei laittaa sanoja Fordy suuhun Carbon, mutta luulen, että hän oli pyytänyt (samoin), jos kanssa 10/100 korttia, voit asettaa nopeuden 10-100 tai jos se vain tekee riippumatta nopeus yhteyden välillä 10 ja 100. LOL Jos näin ei ole, mitä hän pyytää, niin olen. (ei säikeen kaappaus tarkoitettu Ollie).
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 13:31
Rahoittajien ryhmän

Ei hätää Bubba, että on juuri kinda mitä tarvitsee tehdä.

En usko 10MBps voi olla enintään se, joka kuulostaa hieman liian pieni minulle? Ja se on ainoa syy, en voi ajatella, että viive saan pelaaminen tavaraa kuten COD4.

Myös kaikki kaverit, jotka ovat ristiriidassa niiden X360 alk. ethernet PC kokea saman viive minä, ja niitä, joilla on overpriced langattoman sovittimen, ei.

Joten tavalla näen, että on enemmän kuin sattumaa ..
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 15:01
Rahoittajien ryhmän

http://en.wikipedia.org/wiki/10/100_switch

Ja ei, 1.25mb / s on melko nopeasti, etenkin, koska langaton käytännössä yleensä osuma siitä yhtä nopeasti myös. Voisi yhtä hyvin poimia 10/100 halvan, näyttää, että 360 on yksi niin se pitäisi pystyä tekemään 100Mbps.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 15:05
Rahoittajien ryhmän

Kiitos linkistä ja info Carbon.
Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 08:30
Rahoittajien ryhmän

Kiitos Carbon, mutta googled minun mobo ja näyttää siltä, että aluksella on 10/100/1000 joka tapauksessa, joten ehkä se on parempi kuin vanha pc anyway. (I havn't itse kokeillut Xbox sitä vielä ..)

Kiitos.
Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 10:20
Jäsen

mitä olet yhteydessä? alias on laite teidän kytketty pystyy käydessä 100Mbps kuin 10? Uskon im oikeassa sanoessaan, että sovitin siirtyy suurin mahdollinen nopeus.
Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 13:03
Moderator Group

Ensimmäinen lähtö 10Mbs on tapa tarpeeksi suorittaa Xbox annetun net. Te voitte tehdä sakon kanssa 2Mbps.

Olen melko varma, että Xbox oli vähintään 10/100 itse asiassa olen varma siitä.

Jos sinulla on kytkin verkon ja kolme verkkokortit, kaksi 100Mbps ja yksi 10Mbps, kaksi 100Mbps ne puhuu täyttä vauhtia, mutta kun puhuu, että 10Mbps laite sitten verkko hitaasti indeksointimallia. Jos sinulla on vanha Hub (epätodennäköistä) sitten kaikki on pakko suoritetaan 10Mbps.

Minulla oli ongelmia jonkin aikaa sitten, jossa verkko olisi ristiriidassa ei nopeammin kuin 10Mbps, ja se osoittautui on £ 3.00 kytkin oli pakkaamiseen, ja ei antaisi mitään ajaa nopeammin kuin 10Mbps. Tämä on syytä tarkastaa.

Oletko tarkistanut, mitä nopeus verkon adapteri tietokone on asetettu - olisi 10/100/1000 Auto Negotiation.

Myös alkuperäiseen kysymykseen on vakavasti sekava. TBH Minulla ei ole aavistustakaan, mitä pyydätte?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mikä CPU on nopeampi? TTHJames CPUs, Emolevyt & RAM 6 19th Jun 2009 10:20
Nopeampi laajakaista? triathleterob Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 25 Jan 2009 12:26
Miten voin tehdä Vista alkaa nopeammin ja pysäytysjaksoja Faster ashmehta Windows-käyttöjärjestelmät 12 11. toukokuuta 2008 02:16
Nopeampi Fox Cew27 Web-selaimet ja FTP Clients 2 4. Jan 2008 13:35
Kumpi on nopeampi? Pizzle CPUs, Emolevyt & RAM 1 19. Sep 2007 11:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.