![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He, Mijn ethernet verbinding de link snelheid is 10 Mbps, vervelende ding is het is aangesloten op mijn Xbox, en ik pas het is die snelheid. Dus heb ik uren trawlvisserij via instellingen configureren dingen als een DMZ enz. Wanneer de hele tijd was het daadwerkelijk wordt beperkt door de verbinding .. ![]() Snellere PCI-kaarten zijn beschikbaar? Of kan ik chage de snelheid op welke wijze dan ook? (Ik heb gemerkt van een snelle zoekopdracht op Amazon dat een D-Link "fast" Ethernet PCI werd beoordeeld 10/100, betekent dit dan kunt u tussen 10 en 100?)
|
| |||
| |||
| Dork. (En nee, ik weet niet het antwoord, net wilde bellen u een sukkel lol. Trouwens, ik wil weten te ) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is meestal voldoende snel, maar je kunt halen een Intel gigabit netwerkkaart voor behoorlijk goedkoop. Niet zeker weet hoe de adapter op de Xbox is, kan het zijn dat u het maximum uit reeds.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niet om woorden in de mond Fordy Carbon, Maar ik denk dat hij is gevraagd (en), indien met een 10/100 kaart, kunt u de snelheid van 10 tot 100 of als het gewoon wat de snelheid van uw verbinding is tussen de 10 en 100. LOL Als dat niet wat hij vraagt, dan ik ben. (geen draad kapen bestemd Ollie). |
|
| |||
| |||
| Geen zorgen Bubba, dat is precies het beetje wat ik moet doen. ![]() Ik denk niet dat 10Mbps zou de max voor dat klinkt een beetje te laag voor me? En het is de enige reden die ik kan bedenken voor de vertraging ik spelen spullen zoals CoD4. Ook al mijn vrienden die hun X360 uit ethernet op PC ervaring dezelfde lag ik doen, en die met de overpriced draadloze adapter niet. Dus de manier waarop ik het zie, dat is meer dan toeval ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| http://en.wikipedia.org/wiki/10/100_switch En nee, 1.25mb / s is redelijk snel, vooral omdat draadloze in de praktijk vaak te raken over diezelfde snelheid ook. Kan net zo goed oppakt 10/100 voor goedkoop, ziet er uit als de 360 heeft een zo moet het ook kunnen doen 100Mbps.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de link en de info Carbon. |
|
| |||
| |||
| Dankzij Carbon, maar ik googled mijn mobo en het lijkt erop dat de onboard is een 10/100/1000 toch, dus misschien wordt het beter dan mijn oude pc toch. (I havn't daadwerkelijk geprobeerd de Xbox op het nog niet ..) Bedankt.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| wat ben je aan? alias is het apparaat aangesloten op uw staat draait op 100Mbps in plaats van 10? Ik denk im gelijk als hij zegt dat de adapter schakelt over naar de hoogst mogelijke snelheid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerst 10Mbs manier is genoeg om de Xbox op het net. Je zou kunnen doen met mooie 2mbps. Ik ben er vrij zeker van zijn dat de Xbox was minstens 10/100 in feite ben ik er zeker van dat. Als u een schakelaar op het netwerk, en drie netwerkkaarten, twee op 100 Mbps en een van 10Mbps, de twee 100Mbps zullen spreken op volle snelheid, maar als het aan de 10Mbps apparaat, dan zal het netwerk traag een crawl. Als u een oud naaf (onwaarschijnlijk), dan zal alles worden gedwongen te lopen op 10Mbps. Ik had een probleem een tijdje geleden, waar het netwerk zou lopen geen sneller dan 10Mbps, en het bleek in het GBP 3,00 switch was verpakking, en zou niet toestaan dat iets sneller dan 10Mbps. Dit is de moeite waard om te controleren. Heeft u wat snelheid van het netwerk adapter in de pc is ingesteld op - moeten 10/100/1000 Auto Negotiation. Ook uw originele vragen ernstig verwarrend. TBH Ik heb geen idee wat u vraagt?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke CPU is sneller? | TTHJames | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 19 jun 2009 10:20 |
| Sneller breedband? | triathleterob | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 Jan 2009 12:26 |
| Hoe kan ik ervoor zorgen dat Vista sneller opstarten en afsluiten Sneller | ashmehta | Windows besturingssystemen | 12 | 11 mei 2008 02:16 |
| Sneller Fox | Cew27 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 4 januari 2008 13:35 |
| Welke is sneller? | Pizzle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19e sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |