![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Min ethernet tilkoblingen lenke hastighet 10Mbps, irriterende ting er det er koblet til Xbox, og jeg bare skjønte det er at hastigheten. Så jeg har brukt timer trawling gjennom innstillingene, konfigurere ting som en DMZ etc. Når den tiden var det faktisk være begrenset av den forbindelse .. ![]() Raskere PCI kort tilgjengelig? Eller kan jeg chage hastigheten på noen måte? (Jeg merke fra et raskt søk på Amazon som en D-Link "rask" ethernet PCI ble vurdert 10/100, betyr dette kan du sette den på mellom 10 og 100?)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kødd. (Og nei, jeg vet ikke svaret, ville bare ringe deg en kødd lol. Besides, jeg vet for ) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er vanligvis nok fort, men du kan plukke opp en Intel Gigabit NIC for ganske billig. Ikke sikker på hvordan adapter på Xbox er, kan du bli maxing det allerede.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ikke å sette ord på Fordy sin munn Carbon, men jeg tror han ble spurt (i tillegg) dersom med 10/100 kort, kan du sette hastigheten fra 10 til 100 eller om den bare tar uansett hastighet tilkoblingen er mellom 10 og 100. LOL Hvis det er ikke hva han ble spurt, så jeg er. (ingen tråd kapre ment Ollie). |
|
| |||
| |||
| Ingen fare Bubba, som er akkurat litt ting jeg må gjøre. ![]() Jeg tror ikke 10Mbps kunne være maks for det som høres litt for lav til meg? Og det er den eneste grunnen til at jeg kan tenke på for lag jeg få spille ting som COD4. Også alle mine mates som kjører sine X360 fra ethernet på PC erfaring samme lag jeg gjør, og de med overpriced trådløst adapter, ikke gjør det. Så slik jeg ser det som mer enn tilfeldighet ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| http://en.wikipedia.org/wiki/10/100_switch Og nei, 1.25mb / s er ganske rask, særlig fordi trådløst i praksis har en tendens til å trykke på det samme hastighet også. Kan like godt hente 10/100 for billige, ser ut som 360 har en så det burde være i stand til å gjøre 100 Mbps.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Takk for link og info Carbon. |
|
| |||
| |||
| Takk Carbon, men jeg googled min mobo og det synes som om bord er en 10/100/1000 likevel, så kanskje det vil være bedre enn min gamle pc uansett. (I havn't faktisk prøvde Xbox på den ennå ..) Takk.
|
| |||
| |||
| Hva er du koblet til? aka er enheten din koblet til som kan kjøre på 100 Mbps i stedet for 10? Jeg tror im rett i at adapteren bytter til høyest mulig hastighet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| First off 10Mbs er måte nok til å kjøre Xbox på nettet. Du kan gjøre fine med 2mbps. Jeg er ganske sikker på at Xbox var minst 10/100 faktisk jeg er sikker på det. Hvis du har en bryter på nettverket, og tre nettverk kort, to på 100 Mbps og en på 10Mbps, to 100 Mbps de vil snakke med full hastighet, men når du snakker til 10Mbps enhet, så vil nettverket treg til en gjennomgang. Hvis du har en gammel hub (usannsynlig) så alt vil bli tvunget til å kjøre på 10Mbps. Jeg hadde et problem en stund siden der nettverket kjøres ikke raskere enn 10 Mbps, og det viste på £ 3.00 omleggingen var å pakke opp, og ville ikke la noe å kjøre raskere enn 10 Mbps. Dette er vel verdt å merke. Har du sjekket hva hastighet nettverket adapter på PC-en er satt til - bør 10/100/1000 Auto Negotiation. Også den opprinnelige spørsmålene er alvorlig forvirrende. TBH Jeg aner ikke hva du spør?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken CPU er raskere? | TTHJames | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 19 juni 2009 10:20 |
| Raskere bredbånd? | triathleterob | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 25 januar 2009 12:26 |
| Hvordan kan jeg få Vista starter opp raskere og stengt Faster | ashmehta | Windows-operativsystemer | 12 | 11 mai 2008 02:16 |
| Faster Fox | Cew27 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 4 januar 2008 13:35 |
| Som er raskere? | Pizzle | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 19nde sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |