![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi Olen tämän Toshiba Satellite kannettava tietokone ja i saatettava se minun työtäni. ilmeisesti minun työpaikalla on valtava kellarissa, ja minun builtin langaton kortti kannettavaan doesnt näytä olevan löytää mitään yhteyttä. kirjastossa on noin 100 metrin etäisyydeltä, ja se doesnt jopa saalis kirjaston langaton yhteys. Olin suunnittelun ostaa langaton usb, joka antaa edelleen useita. Halusin tietää, onko sen syytä ostaa langaton usb ja jos se toimisi kuin kellarissa. jos kyllä sitten, johon minun pitäisi ostaa joka antaa pitkän kantaman kiitos ur aikaa. |
|
| |||
| |||
| Ok hyvin se riippuu kuinka pitkälle langaton reititin on silloin, kun olet yrittänyt liittää tämä on mitä haluan suositella riippuen, jos yhteys on adsl-tai DSL nämä pari vaihtoehtoja saada haluamasi wirless verkkoon. tässä ne ovat: DSL> www.pcworld.com / Shopping / yksityiskohtaisesti / prtprdid ,91550689-sortby, vähittäismyyjän / pricing.html ADSL-> www.pcworld.com / Shopping / yksityiskohtaisesti / prtprdid ,2905665-sortby, vähittäismyyjän / pricing.html Ok, että adsl vaihtoehto on saada toissijaista toimintaa ja sitten kovan langallinen yhteys sen toiseen osaan työsi hyvin helppo tehdä yhteyden 15 m ethernet (cat5) kaapeli ja sitten setup langattoman verkon että yhteysosoite. Jos sinulla on DSL conenction ensimmäinen vaihtoehto olisi tarpeeksi nähdä sellaisena kuin se on korkea signaali attenies. |
|
| |||
| |||
| Tai voit ostaa 500 MBS lääni sovitin kortti, mutta haluan vain suositella maksaa tämä, jos sinulla acctualy on conenction verkko bt hyvin huono. |