mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Need Help over Wireless USB (lancard)

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 00:02
Nieuw Lid Fractie

Default Need Help over Wireless USB (lancard)

hallo ik heb deze Toshiba Satellite laptop en ik het met me naar mijn werk. blijkbaar mijn werk is in een enorme kelder, en mijn ingebouwde draadloze kaart in laptop doesnt lijken te vinden van een verbinding. De bibliotheek is ongeveer 100 meter afstand en het doesnt zelfs vangst bibliotheek van de draadloze verbinding.
Ik was van plan het kopen van een draadloze usb dat geeft verder bereik. Ik wilde weten of het de moeite waard te kopen draadloze usb en als dat zou werken uit die kelder. Zo ja, dan die men moet ik kopen, dat geeft lange afstand
thanks for ur tijd.
Old 24 jun 2009, 01:14
Donor Groep

Ok en het afhankelijk is hoe ver de draadloze router waar u verbinding probeert te maken, dit is wat ik zou aanraden, afhankelijk van wanneer uw verbinding is adsl of dsl deze een paar opties om de gewenste wirless netwerk.

dit zijn ze:

DSL> www.pcworld.com / shopping / detail / prtprdid ,91550689-sortVolgens, detailhandelaar / pricing.html
ADSL> www.pcworld.com / shopping / detail / prtprdid ,2905665-sortVolgens, detailhandelaar / pricing.html

Ok de adsl-optie is om een tweede en vervolgens een harde draad de aansluiting van het naar een ander deel van uw werk heel gemakkelijk te doen aansluiten met een 15 m Ethernet (CAT5) kabel en vervolgens de installatie van het draadloze netwerk uit dat toegangspunt.
Als u een DSL-conenction de eerste optie zou voldoende moeten zijn want het is te hoog signaal attenies.
Old 24 jun 2009, 01:14
Donor Groep

Of je kan kopen 500 MBS LAN adapter kaart, maar ik wil alleen betalen als je acctualy een conenction tot netwerk bt zeer slecht.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Belkin N draadloze router met Comcast breedband - Draadloze snelheid zoekopdracht tlh44 Netwerken, modems & VoIP 1 De 8 juni 2009 02:43
Draadloos Problemen - "Windows kan niet configureren deze draadloze verbinding" pmcg03 Netwerken, modems & VoIP 1 28 mei 2009 02:48
Draadloze muis en toetsenbord, maar draadloze monitor? discobiscuit Grafische Kaarten & Monitors 1 14 Jan 2008 12:32
Probleem installeren van Cable & Wireless 802.11g draadloze router Zen2007 Netwerken, modems & VoIP 3 De 1 augustus 2007 05:47
Draadloze netwerken - Dell Wireless 1390 802 beenderen Algemeen Hardware Chat 9 De 9 maart 2007 03:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.