mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Trenger du hjelp på Wireless USB (lancard)

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 00:02
New Member Group

Default Trenger du hjelp på Wireless USB (lancard)

hei jeg har denne Toshiba Satellite laptop og jeg ta det med meg til mitt arbeid. tydeligvis min arbeidsplass er i et stort kjelleren, og min builtin trådløse kort i bærbare ikke synes å være å finne noen sammenheng. biblioteket er rundt 100 meter, og det ikke selv fange bibliotekets trådløse tilkoblingen.
Jeg var planlegging på å kjøpe en trådløs usb som gir lengre rekkevidde. Jeg ønsket å vite om det er verdt å kjøpe trådløse USB og om det ville fungere fra kjelleren. Hvis ja så hvilken skal jeg kjøpe, som gir lang rekkevidde
takk for ur tiden.
Old 24 juni 2009, 01:14
Donor Group

Ok vel det avhenger hvor langt den trådløse ruteren til der du forsøker å koble dette er hva jeg vil anbefale, avhengig av om tilkoblingen er ADSL eller DSL disse et par alternativer for å få ønsket Wirless nettverket.

Her er de:

DSL> www.pcworld.com / shopping / detalj / prtprdid ,91550689-sortere etter, detaljhandel / pricing.html
ADSL> www.pcworld.com / shopping / detalj / prtprdid ,2905665-sortere etter, detaljhandel / pricing.html

Ok ADSL alternativet er å få en sekundær en og hard wire tilkobling av den til en annen del av arbeidet svært enkelt å koble til en 15 m ethernet (cat5) kabel og deretter konfigurere trådløst nettverk fra tilgangspunktet.
Hvis du har et DSL conenction det første alternativet burde være nok å se som den har høy signal attenies.
Old 24 juni 2009, 01:14
Donor Group

Eller du kan kjøpe 500 MB / s lan adapter kort, men jeg vil bare anbefale å betale for dette hvis du acctualy har conenction til nettverket bt svært dårlig.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Belkin N trådløse ruteren med Comcast bredbånd - Trådløst hastighet søket tlh44 Nettverk, modem og VoIP 1 8 juni 2009 02:43
Trådløst Problemer - "vinduer kan ikke konfigurere denne trådløse tilkoblingen" pmcg03 Nettverk, modem og VoIP 1 28 mai 2009 02:48
Trådløs mus og tastatur, men trådløse skjermer? discobiscuit Kabinetter & Skjermer 1 14 januar 2008 12:32
Problem installerer Cable & Wireless 802.11g trådløse ruteren Zen2007 Nettverk, modem og VoIP 3 1 august 2007 05:47
Trådløst nettverk - Dell Wireless 1390 802 bones General Hardware Chat 9 9 mars 2007 03:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.