![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg har denne Toshiba Satellite laptop og jeg ta det med meg til mitt arbeid. tydeligvis min arbeidsplass er i et stort kjelleren, og min builtin trådløse kort i bærbare ikke synes å være å finne noen sammenheng. biblioteket er rundt 100 meter, og det ikke selv fange bibliotekets trådløse tilkoblingen. Jeg var planlegging på å kjøpe en trådløs usb som gir lengre rekkevidde. Jeg ønsket å vite om det er verdt å kjøpe trådløse USB og om det ville fungere fra kjelleren. Hvis ja så hvilken skal jeg kjøpe, som gir lang rekkevidde takk for ur tiden. |
|
| |||
| |||
| Ok vel det avhenger hvor langt den trådløse ruteren til der du forsøker å koble dette er hva jeg vil anbefale, avhengig av om tilkoblingen er ADSL eller DSL disse et par alternativer for å få ønsket Wirless nettverket. Her er de: DSL> www.pcworld.com / shopping / detalj / prtprdid ,91550689-sortere etter, detaljhandel / pricing.html ADSL> www.pcworld.com / shopping / detalj / prtprdid ,2905665-sortere etter, detaljhandel / pricing.html Ok ADSL alternativet er å få en sekundær en og hard wire tilkobling av den til en annen del av arbeidet svært enkelt å koble til en 15 m ethernet (cat5) kabel og deretter konfigurere trådløst nettverk fra tilgangspunktet. Hvis du har et DSL conenction det første alternativet burde være nok å se som den har høy signal attenies. |
|
| |||
| |||
| Eller du kan kjøpe 500 MB / s lan adapter kort, men jeg vil bare anbefale å betale for dette hvis du acctualy har conenction til nettverket bt svært dårlig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Belkin N trådløse ruteren med Comcast bredbånd - Trådløst hastighet søket | tlh44 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 8 juni 2009 02:43 |
| Trådløst Problemer - "vinduer kan ikke konfigurere denne trådløse tilkoblingen" | pmcg03 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 28 mai 2009 02:48 |
| Trådløs mus og tastatur, men trådløse skjermer? | discobiscuit | Kabinetter & Skjermer | 1 | 14 januar 2008 12:32 |
| Problem installerer Cable & Wireless 802.11g trådløse ruteren | Zen2007 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 1 august 2007 05:47 |
| Trådløst nettverk - Dell Wireless 1390 802 | bones | General Hardware Chat | 9 | 9 mars 2007 03:30 |
| Thread Tools | |
| |