![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jeg håber, jeg har lagt dette i det rigtige sted for iværksættere. Jeg har Netgear DG834G V4 og har brugt den sidste måned forsøgte at få det til at arbejde med Azureus. Jeg er stødt på masser af fora om portforwarding søgt om en statisk IP osv., men har endnu ikke havde nogen succes. Jeg kan downloade fint, Såning på den anden side er næsten intet. Jeg får blå og gule ansigter. Og en rød prik fortæller mig brand walled selv efter at have sendt havne. Skal jeg slukke UPnP, DCHP. Behøver jeg at sætte en statisk rute? Er der nogen derude lykkedes at få disse to, til at arbejde med hinanden? Hvis det er tilfældet kan du dele med mig den nøjagtige stepps du har taget med at få disse til at arbejde? Enhver hjælp vil være meget velkommen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du læse forum reglerne. P2P diskussion er ikke tilladt.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| NETGEAR & AOL | Ramage570 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 21. mar 2008 10:26 |
| Netgear ADSL dg834g v2 | bluesky | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 6. dec 2007 08:14 |
| Internetforbindelse med Netgear DG834G | cfabri83 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 4 oktober 2007 06:07 |
| NETGEAR DG834G Wireless spørgsmål | tfm1 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 16 august 2007 11:30 |
| Netgear DG834G Software | hassi94 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5. maj 2007 10:23 |
| Thread Tools | |
| |