![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg håper jeg har postet dette på rett sted for startende. Jeg har Netgear DG834G V4 og har brukt den siste måneden prøver å få det til å fungere med Azureus. Jeg har kommet over mange fora på portforwarding seting opp en statisk ip osv, men har fortsatt ikke hadde noen suksess. Jeg kan laste ned fine, Seeding på den annen side er jo nesten ingenting. Jeg får blå og gule ansikter. Og en rød prikk forteller meg fire vegger, selv etter å videresende portene. Bør jeg slå UPnP, DCHP. Må jeg angi en statisk rute? Har noen der ute klarte å få disse to, for å arbeide med hverandre? I så fall kan du dele med meg den eksakte stepps du tok i å få disse til å fungere? Alle hjelpe ville være høyst velkommen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vennligst les forum reglene. P2P diskusjonen er ikke tillatt.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NETGEAR & AOL | Ramage570 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 21 mars 2008 10:26 |
| Netgear ADSL dg834g v2 | bluesky | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 6 desember 2007 08:14 |
| Internett-forbindelse med Netgear DG834G | cfabri83 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 4 okt 2007 06:07 |
| NETGEAR DG834G Trådløst problem | tfm1 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 16 august 2007 11:30 |
| Netgear DG834G Software | hassi94 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 5 mai 2007 10:23 |
| Thread Tools | |
| |