![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jag hoppas att jag har postat detta på rätt plats för att börja. Jag har Netgear DG834G V4 och har tillbringat den senaste månaden försöker få det att fungera med Azureus. Jag har stött på massor av forum på portforwarding EU-medlemskap upp en statisk ip etc men har fortfarande haft någon framgång. Jag kan ladda ner bra, Seedning Å andra sidan är nästan ingenting. Jag får blå och gula ansikten. Och en röd prick berättade eld muromgärdade även efter överlämnandet av hamnarna. Ska jag stänga av UPnP, DCHP. Måste jag ställa in en statisk rutt? Har någon därute lyckades få dessa två att samarbeta med varandra? Om så är fallet kan du dela med mig exakt Stepps du tog med att få dessa att fungera? Någon hjälp är mest välkomna! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Läs forumets regler. P2P-diskussion är inte tillåtet.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| NETGEAR & AOL | Ramage570 | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 21 mars 2008 10:26 |
| Netgear ADSL dg834g v2 | bluesky | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 6 december 2007 08:14 |
| Internet-anslutning med Netgear DG834G | cfabri83 | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 4 oktober 2007 06:07 |
| NETGEAR DG834G Wireless fråga | tfm1 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 16 august 2007 11:30 |
| Netgear DG834G Software | hassi94 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 5 maj 2007 10:23 |
| Thread Tools | |
| |