mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Netgear Wireless-G WGR614 Ikke Oprette forbindelse til Internet

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 16:02
Ny Medlem Gruppen

Default Netgear Wireless-G WGR614 Ikke Oprette forbindelse til Internet

Jeg købte en Netgear trådløs-G wgr614 router den anden dag så jeg kan have wifi på mit hus, men jeg har vista 64 bit, og jeg er nødt til at sættes op viril. Jeg læste, hvordan man kan gøre det. Når jeg opretter forbindelse til modem (Comcast) til routeren og routeren til computeren jeg vende det om, hvordan det fortæller mig, det siger det ikke oprettes forbindelse til internettet, men den Comcast modem siger, at det er, hvordan får jeg det slutte den internettet og hvordan indstiller jeg det op,
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer med min dell tilslutning til Netgear router BurgerBoy34 Networking, Modemer & VoIP 11 13 november 2008 15:49
Problemer med Netgear WGR614 router JodyM Networking, Modemer & VoIP 3 2 juli 2008 11:24
Wireless Netgear Card ltaylor7 Networking, Modemer & VoIP 7 4 februar 2008 11:51
Trådløst internet tilslutning derefter at afmontere cat1984 Networking, Modemer & VoIP 1 31 oktober 2007 11:35
Netgear WGR614 FerrariDave Networking, Modemer & VoIP 6 8 juli 2007 15:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.