![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Dell D830 laptop en zijn prima te gebruiken, met een netwerkkaart, dit is de bestuurder Dell Dell Wireless 13xx, 14xx, 1505 MiniCard. Niet zeker welke een, maar vandaag is het niet werken en zijn zoals zijn er niet. Niet zeker weet wat het probleem eventuele aanwijzingen. Zoals ik zei dat ik probeerde te installeren van de nieuwste stuurprogramma om ervoor te zorgen dat was niet het probleem en zegt dat de hardware niet gevonden of zoiets. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netwerkkaart niet herkent netwerk / internet | jeffpoulsen | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2009 13:33 |
| Noodzaak Local Area Network Driver voor Sony Vaio | luisvm67 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 14 jun 2009 10:37 |
| NVIDIA Network Bus volksteller - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 mei 2009 07:43 |
| Network Adaptor Driver werkt niet?!?! | xAlanxEnglandx | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 31 dec 2007 17:46 |
| Netwerk driver probleem | CE-Jones | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 17 dec 2007 13:42 |
| Thread Tools | |
| |