mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Netværksforbindelse slukke alle så ofte

Reply

Thread Tools
Old 5 december 2007, 11:11
Medlem Gruppen

Default Netværksforbindelse slukke alle så ofte

omkring en uge siden, og tidligere i dag mit netkort ikke var i stand til at oprette forbindelse til min router (bare på en anden plads om 2meters væk gennem en væg) sine arbejder fint nu alting som det skal være. (løbende statistik - signal stregth: fremragende / status: conected / hastighed: 108.0Mbps)

nogen har en idé om, hvad der foregår? ... når det ikke virker toubleshooters ikke fungerer. eneste, der ser ud til at ordne det (stort set det kunne bare være fantastisk timing) er frakoble routeren til gerne 30-60 seconds.If der er oplysninger, der kunne være nyttigt at notere forlade posten, og jeg vil få det.

noget, der er foreslået, er værdsat.
takket Rob
Old 5 december 2007, 11:26
Medlem Gruppen

Mine gør det samme makker, Det ser ud til at være fint, når jeg er den eneste bruger af nettet, men så snart min far logfilerne i det nedskæringer mig ud og jeg er nødt til at gå nedenunder og skifte routeren ud i 30 sekunder eller deromkring.

Jeg var bare at få et net-kabel og forbinder den direkte til routeren, jeg synes, at det vil forbedre netværket hastighed (?) Og stoppe tilfældige afbrydelse.
Old 5 december 2007, 11:47
Redaktør Gruppen

Jeg har haft dette problem før. Sommetider routeren bare synes at gå i strejke.

Jeg har lige taget ud af stikket routeren og derefter sat det tilbage igen. Nulstilling af den. Works fine derefter.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.