![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| noin viikko sitten, ja aikaisemmin tänään verkkokorttia ei pystynyt muodostamaan minun reititin (vain toisessa huoneessa noin 2meters pois, kautta seinään) se toimii hyvin nyt kaikki niin kuin pitäisi. (nykyinen stats - Signalointi stregth: erinomainen / status: conected / nopeus: 108.0Mbps) kukaan ole aavistustakaan, mitä on meneillään? ... kun se ei toimi toubleshooters eivät toimi. Ainoa asia, joka vaikuttaa sen korjaamiseen (noin se voisi vain amazing ajoitus) on katkaiset reitittimen samankaltaisten 30-60 seconds.If ei ole mitään tietoa, että olisi hyvä kirjoittaa muistiin jättää postitse ja I'll get it. mitään, että on ehdotettu sitä arvostetaan. kiitos ryöstää |
|
| |||
| |||
| Mine tekee saman mateuutteet, se näyttää olevan sakon, koska olen ainoa, joka käyttää verkkoa mutta niin pian kuin isäni kirjautuu se vähentää minua ja minun pitää mennä alakertaan ja vaihtaa reitittimen pois päältä 30 sekuntia tai niin. Olin juuri menossa saada verkkokaapeli ja linkittää se suoraan reitittimessä, Uskon, että se parantaa verkon nopeuden (?) Ja pysäyttää satunnainen katkaisemista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on ollut tämä ongelma ennen. Joskus reitittimen tuntuvat vain mennä lakkoon. Minä vain irti reitittimen ja sitten syötimme sen takaisin uudelleen. Nollaus se. Works fine sitten.