![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ongeveer een week geleden, en eerder vandaag mijn netwerkkaart kan geen verbinding maken met mijn router (alleen op een andere kamer over 2meters weg, door middel van een muur) zijn werkgroepen boete nu alles zoals het zou moeten zijn. (huidige stats - signaal stregth: uitstekend / status: conected / snelheid: 108.0Mbps) iemand enig idee wat er aan de hand is? ... als het niet werkt toubleshooters werken niet. enige dat lijkt te repareren (ongeveer kon gewoon amazing timing) wordt u de router voor soortgelijke 30-60 seconds.If er alle informatie die nuttig zou zijn te noteren laat een bericht en ik zal krijgen. iets dat wordt voorgesteld wordt gewaardeerd. dankzij Rob |
|
| |||
| |||
| De mijne doet hetzelfde stuurman, Het lijkt wel goed als ik ben de enige met gebruikmaking van het netwerk, maar zodra mijn papa logt in het snijdt me en ik moet naar beneden en schakel de router uitgeschakeld gedurende 30 seconden of zo. Ik was gewoon om een netwerk kabel en schakel het rechtstreeks aan de router, ik denk dat het verbeteren van de snelheid van het netwerk (?) En stop de willekeurige verbinding. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb dit probleem voor. Soms is de router gewoon lijkt te gaan in staking. Ik heb net losgekoppeld van de router aangesloten en vervolgens weer opnieuw aan. Terugstellen van het. Werkt prima dan.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Draadloze netwerkverbinding verdwenen! | muhannad | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 16 jun 2009 18:35 |
| Houd Reductie van verbinding met andere computers op het netwerk | atorres0506 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 4 juni 2009 09:36 |
| Network Adaptor Down - Geen internetverbinding | mrdaveyk | Netwerken, modems & VoIP | 9 | De 9 maart 2009 15:23 |
| Trage netwerkverbinding | MJM | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 29 nov 2008 08:15 |
| Draadloze netwerkverbinding Help | mrcrazie007 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 13 Jan 2008 04:00 |
| Thread Tools | |
| |