mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Netwerkverbinding uit te schakelen om zo vaak

Reply

Thread Tools
Old 5 december 2007, 11:11
Lid Fractie

Default Netwerkverbinding uit te schakelen om zo vaak

ongeveer een week geleden, en eerder vandaag mijn netwerkkaart kan geen verbinding maken met mijn router (alleen op een andere kamer over 2meters weg, door middel van een muur) zijn werkgroepen boete nu alles zoals het zou moeten zijn. (huidige stats - signaal stregth: uitstekend / status: conected / snelheid: 108.0Mbps)

iemand enig idee wat er aan de hand is? ... als het niet werkt toubleshooters werken niet. enige dat lijkt te repareren (ongeveer kon gewoon amazing timing) wordt u de router voor soortgelijke 30-60 seconds.If er alle informatie die nuttig zou zijn te noteren laat een bericht en ik zal krijgen.

iets dat wordt voorgesteld wordt gewaardeerd.
dankzij Rob
Old 5 december 2007, 11:26
Lid Fractie

De mijne doet hetzelfde stuurman, Het lijkt wel goed als ik ben de enige met gebruikmaking van het netwerk, maar zodra mijn papa logt in het snijdt me en ik moet naar beneden en schakel de router uitgeschakeld gedurende 30 seconden of zo.

Ik was gewoon om een netwerk kabel en schakel het rechtstreeks aan de router, ik denk dat het verbeteren van de snelheid van het netwerk (?) En stop de willekeurige verbinding.
Old 5 december 2007, 11:47
Moderator Groep

Ik heb dit probleem voor. Soms is de router gewoon lijkt te gaan in staking.

Ik heb net losgekoppeld van de router aangesloten en vervolgens weer opnieuw aan. Terugstellen van het. Werkt prima dan.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Draadloze netwerkverbinding verdwenen! muhannad Netwerken, modems & VoIP 0 16 jun 2009 18:35
Houd Reductie van verbinding met andere computers op het netwerk atorres0506 Netwerken, modems & VoIP 0 De 4 juni 2009 09:36
Network Adaptor Down - Geen internetverbinding mrdaveyk Netwerken, modems & VoIP 9 De 9 maart 2009 15:23
Trage netwerkverbinding MJM Netwerken, modems & VoIP 5 29 nov 2008 08:15
Draadloze netwerkverbinding Help mrcrazie007 Algemeen Hardware Chat 1 13 Jan 2008 04:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.