![]() |
|
| |||
| |||
| Om en uke siden og tidligere i dag nettverket mitt kort var ikke i stand til å koble til min router (bare på et annet rom om 2meters bort gjennom en vegg) sine arbeider fin nå alt som det skal være. (Aktuell statistikk - signal stregth: excellent / status: conected / hastighet: 108.0Mbps) noen har noen ide hva som skjer? ... når det ikke fungerer toubleshooters ikke fungerer. eneste som ser ut til å fikse det (om lag det kan være utrolig timing) er kobler ruteren for eksempel 30-60 seconds.If det er informasjon som ville være nyttig å notere ned forlater en stolpe og jeg får det. noe som er foreslått er verdsatt. takket Rob |
|
| |||
| |||
| Mine gjør det samme kompis, Det synes å være i orden når jeg er den eneste som bruker nettet, men så snart faren min loggene i det skjærer meg ut og jeg må gå ned og slå av ruteren i 30 sekunder eller så. Jeg kommer til å få en nettverkskabel og koble den direkte til ruteren, jeg tror den vil forbedre nettverket hastighet (?) Og stoppe tilfeldige koble. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hatt dette problemet før. Noen ganger ruteren bare synes å gå til streik. Jeg har akkurat unplugged ruteren og plugget den tilbake igjen. Nullstille det. Fungerer fint så.