![]() |
|
| |||
| |||
| ungefär en vecka sedan, och tidigare i dag mitt nätverkskort inte kan ansluta till min router (bara på ett annat rum om 2meters bort, genom en mur) den fungerar bra nu allt som det ska vara. (löpande statistik - signalen stregth: utmärkt / status: conected / hastighet: 108.0Mbps) någon som har någon aning om vad som händer? ... när det inte fungerar toubleshooters inte fungerar. enda som verkar fixa det (ungefär det kan bara vara otroligt tidpunkt) är att dra ur routern för likadana 30-60 seconds.If det inte finns några uppgifter som skulle vara bra att anteckna lämna ett meddelande så ska jag få det. något som föreslås är uppskattat. tack rob |
|
| |||
| |||
| Mine inte samma mate, Det verkar vara bra när jag är den enda som använder nätet, men så fort min pappa loggar in skär mig och jag måste gå ner och byta routern avstängd i 30 sekunder eller så. Jag skulle bara få en nätverkskabel och koppla den direkt till routern, jag tror det kommer att förbättra nätverkets hastighet (?) Och stoppa slumpvis kopplas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har haft detta problem tidigare. Ibland routern bara verkar gå ut i strejk. Jag Unplugged routern och sedan pluggas tillbaka in igen. Återställa den. Fungerar bra då.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trådlös nätverksanslutning försvunnit! | muhannad | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 16 juni 2009 18:35 |
| Håll Loosing Anslutning till andra datorer i nätverket | atorres0506 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 4 juni 2009 09:36 |
| Network Adapter Down - Ingen Internet-anslutning | mrdaveyk | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 9 mars 2009 15:23 |
| Slow nätverksanslutning | MJM | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 29 november 2008 08:15 |
| Trådlös nätverksanslutning Hjälp | mrcrazie007 | General Hardware Chat | 1 | 13 januari 2008 04:00 |
| Thread Tools | |
| |