![]() |
|
| |||
| |||
| hi guy i upgrade mijn interne 100MB LAN-kaart en kreeg een 1 GB LAN kaart van de router het goses al tot 2 dlink 1 GB schakelaars En toen ik de stekker van de kabel aan op de nieuwe LAN-kaart krijg ik automatted priavte adres maar als ik de stekker opnieuw in het onboard LAN ti conects boete mijn netwerk is opgezet om ip van de dhcp i is reladed als ik nodig had, maar de fout niet repareren zichzelf als ik weten over het netwerk en ze hopen tijd eerste keer dat dit gebeurd alle hulp is welkom als er meer info nodig is juts vragen |
|
| |||
| |||
| Hoe mnay verschillende kabels heb je treid? |
|
| |||
| |||
| tryed diffent kabels geen diffence |
|
| |||
| |||
| Nou een Automated Prive-adres is wat je krijgt als de computer niet kunnen vinden van een DHCP-server om een IP addrss HTH |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netwerkkaart niet herkent netwerk / internet | jeffpoulsen | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2009 13:33 |
| Killer netwerkkaart. | Eltocliousus | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 24 mei 2008 00:37 |
| Network Card | 9kelad | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 18 dec 2007 13:49 |
| Eeuwige "Acquiring Network Address" op netwerkkaart | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Welke netwerkkaart? | krishijanu | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 22 okt 2007 02:32 |
| Thread Tools | |
| |