![]() |
|
| |||
| |||
| hej killen jag uppgraderade mitt inre 100MB LAN-kort och fick ett 1 gb LAN kort från routern det goses trots att 2 dlink 1 gb växlar och när jag koppla in kabeln till nya LAN kortet jag automatted priavte adress men när jag ansluter den tillbaka till ombord län ti conects böter mitt nätverk är inställningarna för att få ip från dhcp Jag har reladed som jag behövde en men felet inte fixa det själv jag vet om nätverk och gjort dem högar av Temne första gången detta hände all hjälp är välkommen om mer info behövs juts be |
|
| |||
| |||
| Hur mnay olika kablar har du treid? |
|
| |||
| |||
| tryed diffent kablar gjort några diffence |
|
| |||
| |||
| Tja ett automatiserat privata adress är vad du får när datorn inte kan hitta en DHCP-server för att få en IP addrss HTH |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nätverkskort inte känner igen nätverk / internet | jeffpoulsen | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 17 juni 2009 13:33 |
| Killer nätverkskort. | Eltocliousus | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 24 maj 2008 00:37 |
| Network Card | 9kelad | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 18 december 2007 13:49 |
| Eternal "Förvärv nätverksadress" på nätverkskort | Robbie | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 20 november 2007 10:46 |
| Vilket nätverkskort? | krishijanu | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 22 oktober 2007 02:32 |
| Thread Tools | |
| |