![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for at få en ny router til min computer og jeg ved absolut intet om dem. Min nuværende er en D-Link DI-524 og jeg har brug for et trådløst netværk, der er nedsat for mit hus. Lad mig vide, hvis du har brug for mere information. Tak på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Har du særlige ønsker? Som en billig løsning, hurtigere en for media streaming osv. Også har du allerede har et trådløst netværkskort / stænger? Som spec af dem kan begrænse den router du kan få. |
|
| |||
| |||
| Alle Jeg er virkelig interesseret i at få adgang til internettet fra min bærbare computer. Som for trådløse kort, jeg ved ikke, om jeg har eller ikke har nogen. |
|
| |||
| |||
| ok, så hvis du bare vil interenet im guessing du vil have noget troværdigt, men ikke alt for dyrt? Heres en cheapish router, men fra Netgear som jeg altid har anset for at være helt pålidelige. Og matchende trådløse USB stick, som er fantastisk (Har en selv) og aldrig svigter. Hope that helps? |
|
| |||
| |||
| Jeg foretrækker noget, jeg bare kunne gå ind i en butik og købe. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvordan skal folk kunne vide, hvad din lokale butik, der er på tilbud? Mit system: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I hvilket tilfælde en router vil sandsynligvis gøre, fordi der ikke vil være store variationer i butikken.