![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy saada uusi reititin tietokoneeseen ja en tiedä yhtään mitään niistä. Oma nykyinen yksi D-Link DI-524 ja minulla on langaton verkko perustaa oman talon. Haluaisin tietää, jos tarvitset lisää tietoa. Kiitos etukäteen. |
|
| |||
| |||
| Onko teillä mitään erityisiä toiveita? Kuten edullinen ratkaisu, nopeammin yksi median jne. Myös Onko sinulla jo ole langatonta verkkokorttia / tikkuja? Kuten spec ne voivat rajoittaa reitittimen saat. |
|
| |||
| |||
| Kaikki olen todella kiinnostunut on mahdollisuus päästä internetiin minun laptop. Kuten langattomia kortteja, en tiedä, jos en tai ei ole. |
|
| |||
| |||
| ok, joten jos haluat vain interenet im guessing haluat jotain luotettavia, mutta ei liian kallis? Heres cheapish reititin, mutta tehnyt Netgear jota olen aina pitänyt olla täysin luotettavia. Ja vastaavat USB langaton Stick, mikä on hieno (Have one itse) ja ei koskaan katoa. Toivon, että auttaa? |
|
| |||
| |||
| En halua jotain, että voisin vain kävellä tulee tallentaa ja ostaa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Miten ihmisten pitäisi tietää, mitä paikallisessa liikkeessä on tarjolla? My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Missä tapauksessa reititin luultavasti ei, koska ei ole suuria eroja tallentaa.
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Puolestaan £ 50 Wireless Router osaksi £ 400 Wireless Router - DD-WRT-opas | serverguy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 17. lokakuu 2008 17:34 |
| Uusi reititin | ian65 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 9. Sep 2007 19:27 |
| Jotkut reitittimen apua kiitos. :-( | jaynehull | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 4. Jul 2007 15:23 |
| Käyttämällä reititin / modeemi vain reititin? | jamier1985uk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 5th Jun 2007 01:20 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |