![]() |
|
| |||
| |||
| Ik moet een nieuwe router te krijgen voor mijn computer en ik weet absoluut niets over hen. Mijn huidige is een D-Link DI-524 en ik heb een draadloos netwerk voor mijn huis. Laat me weten als u nog meer informatie nodig hebben. Dank bij voorbaat. |
|
| |||
| |||
| Heeft u bijzondere wensen? Zoals een goedkope oplossing, sneller een voor media streaming, enz. Ook heb je al een draadloze netwerkkaart /-sticks? Zoals de spec van hen kan de router je kunt krijgen. |
|
| |||
| |||
| Alles wat ik echt ben geïnteresseerd is in staat tot het internet van mijn laptop toegang. Zoals voor draadloze kaarten, ik weet niet of ik wel of niet hebt. |
|
| |||
| |||
| ok, dus als je gewoon wilt interenet im raden je iets betrouwbaar, maar niet overdreven duur? Heres a cheapish router, maar gemaakt door Netgear die ik altijd heb gevonden perfect betrouwbaar. En bijpassende draadloze USB-stick, wat geweldig is (Heb er zelf een) en nooit faalt. Hoop dat het helpt? |
|
| |||
| |||
| Ik zou liever iets dat ik net kon lopen in een winkel en kopen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Hoe worden mensen verondersteld te weten wat uw lokale winkel te bieden heeft? Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In dat geval een router zal waarschijnlijk doen, want er zal niet een enorme verscheidenheid in de winkel.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zet een £ 50 Wireless Router in een £ 400 Wireless Router - DD-wrt Gids | serverguy | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 17 okt 2008 17:34 |
| Nieuwe router | ian65 | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 9e sep 2007 19:27 |
| Sommige router helpen alstublieft. :-( | jaynehull | Netwerken, modems & VoIP | 5 | De 4 juli 2007 15:23 |
| Met behulp van een router / modem als slechts een router? | jamier1985uk | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | scherts | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |