![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger en ny router for datamaskinen min og jeg vet absolutt ingenting om dem. Min nåværende er en D-Link DI-524 og jeg trenger et trådløst nettverk satt opp til huset mitt. La meg vite dersom du trenger mer informasjon. Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Har du noen spesielle ønsker? Som en rimelig løsning, raskere en for mediestreaming etc. Også har du allerede har et trådløst nettverkskort / køller? Som spec av dem kan begrense ruteren du kan få. |
|
| |||
| |||
| Alt jeg er virkelig interessert i er å kunne få tilgang til Internett fra meg bærbar PC. Som for trådløse kort, jeg vet ikke om jeg liker og ikke har noen. |
|
| |||
| |||
| ok, så hvis du bare ønsker interenet im gjetter du vil ha noe å stole på, men ikke altfor dyre? Heres en cheapish ruter, men laget av Netgear som jeg alltid har funnet å være helt pålitelig. Og matchende USB trådløs pinne, som er store (Har en selv), og svikter aldri. Hope som hjelper? |
|
| |||
| |||
| Jeg foretrekker noe som jeg kunne bare komme inn i en butikk og kjøpe. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Hvordan skal folk skulle vite hva din lokale butikken byr på? Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dette tilfellet noen ruter vil trolig gjøre, fordi det ikke vil være et stort utvalg i butikken.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Nye ruter | ian65 | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 9nde sep 2007 19:27 |
| Noen ruter hjelpe takk. :-( | jaynehull | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 4 juli 2007 15:23 |
| Bruker en ruter / modem som bare en ruter?? | jamier1985uk | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |