![]() |
|
| |||
| |||
| Jag måste få en ny router till min dator och jag vet absolut ingenting om dem. Min nuvarande är en D-Link DI-524 och jag behöver ett trådlöst nätverk som upprättats för mitt hus. Låt mig veta om du behöver mer information. Tack på förhand. |
|
| |||
| |||
| Har du några särskilda önskemål? Såsom en billig lösning, snabbare en för media streaming etc. Dessutom har du redan har något trådlöst nätverkskort / stavar? Som spec av dem kan begränsa den router som du kan få. |
|
| |||
| |||
| Allt jag är verkligen intresserad av är att kunna ha tillgång till internet från min laptop. När det gäller trådlösa kort, vet jag inte om jag gillar eller inte har några. |
|
| |||
| |||
| Ok, så om du bara vill interenet im gissar du vill ha något trovärdig men inte alltför dyrt? Heres en cheapish router, men från Netgear som jag har alltid visat sig vara helt tillförlitliga. Och matchande trådlös USB-minne, vilket är bra (Har en själv) och aldrig misslyckas. Hoppas det hjälper? |
|
| |||
| |||
| Jag skulle föredra något som jag bara kunde gå in i en butik och köpa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hur ska människor veta vad din lokala butik har att erbjuda? Mitt System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I vilket fall router kommer antagligen göra, eftersom det inte kommer att bli en enorm variation i butiken.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sätt ett £ 50 Wireless Router till £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Ny router | ian65 | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 9:e sep 2007 19:27 |
| Vissa router hjälp behaga. :-( | jaynehull | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 4 juli 2007 15:23 |
| Använda en router / modem som bara en router??? | jamier1985uk | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |