![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, dette er mit første indlæg på dette websted og enhver hjælp ville være meget værdsat.
For omkring en uge, nu har jeg haft et problem med mit internet, hvor det kører meget langsomt. Den del, der gør denne sag, så mærkelige er, at det kun går i denne super halter tilstand i et bestemt tidspunkt på dagen (ca. 3pm - 1am) så bliver det normale. Jeg ringede til min internetudbyder og efter mødet med en tech for omkring to timer at forsøge at reparere det, fik at vide, at det kunne være et netværk, og at en person fra netværkssamarbejde ville kalde mig snart. Den person ringede til mig og sagde, at alt var fint, og at det var nok bare fordi serveren jeg forbinde til er fuld eller noget i den retning .. Men hvordan kan det være, hvis det kun lige er begyndt at ske en uge siden ud af det blå? Jeg har ADSL og bruge en Westell Model 327W modem / trådløse router (har prøvet at deaktivere den trådløse men hjalp ikke). Jeg er desperat for eventuelle svar på mit problem, og så lad mig det vide, hvis der er nogen anden info jeg kan give for at hjælpe. Tak! |
|
|
|||
|
|||
|
Lyder som om den tid, folk kommer hjem fra skole, arbejde osv. og starte undertegnelse på og chatte, surfe og downloade. Kunne være, hvad tech sagt, og serveren er på max belastning og nedbremsning forbindelsen.
Hvis det er samtidig hele tiden derefter forhåbentlig internetudbyderen vil bemærke det, og opgradere deres servere til at imødekomme efterspørgslen. Desværre selv de hurtigste PC (på nettet) i sidste ende er prisgivet serveren. |