vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Odd Connection Issue

Reply

Thread Tools
Old 5 marraskuu 2007, 14:42
Uusi Jäsen

Default Odd Connection Issue

Hei, tämä on minun ensimmäinen viesti tällä sivustolla ja apua olisi paljon arvoa.
Noin viikon ajan olen ollut ongelmia minun internet, jossa se on hyvin hidasta. Se osa, joka tekee tästä asiasta, niin outoa on se, että se vain menee tämän super viive tilassa aikana tiettyyn aikaan päivästä (noin 3pm - 1am) siitä tulee normaali. Soitin minun ISP ja jälkeen istunnon kanssa tech noin kaksi tuntia yrittää korjata sen, oli kerrottu, että se voisi olla verkon kysymys, ja että joku verkostoitumista olisi soittaa minulle pian. Henkilö soitti minulle ja sanoi, että kaikki oli hyvin ja että se oli luultavasti vain siksi, että palvelimen Liityn on täynnä tai jotain .. Mutta miten voi olla mahdollista, jos tämä vasta alkanut tapahtumassa viikko sitten tyhjästä? Olen DSL ja käyttää Westell Malli 327W modeemi / langaton reititin (ovat yrittäneet invaliditeettiin langattoman mutta ei ole apua). Olen epätoivoinen mahdollista vastauksia minun ongelmani, ja haluan tietää, onko muita info voin auttaa. Kiitos!
Old 5 marraskuu 2007, 17:29
Moderator Group

Default Odd Connection Issue

Kuulostaa noin, kun ihmiset pääsevät kotiin koulu, työ jne. ja aloittaa allekirjoittamisesta ja keskustelemassa, selailuun ja lataamiseen. Voisi olla mitä tech sanoi ja palvelin on max kuorma ja hidastaa yhteyden.

Jos se on samalla koko ajan sitten toivottavasti ISP huomaa sen ja päivittämään palvelimet kysynnän tyydyttämiseksi. Valitettavasti edes nopein PC (annetun netto) on viime kädessä klo armoilla palvelimelle.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
BT Voyager 2110 Connection Issue robbyd Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 5. toukokuuta 2009 13:54
PSU,,, edelleen ongelma minulle dsaliba Kotelot & Virtalähteet 7 10. Sep 2008 13:10
DVD Region NUMEROSSA pjd Drives & Removable Media 1 31. Jan 2008 05:06
PSU kysymys ukmm Kotelot & Virtalähteet 2 14. Joulukuu 2007 15:55
Internet Issue Jake2392 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 22. lokakuu 2007 15:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.