mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Odd Connection Issue

Reply

Thread Tools
Old 5 november 2007, 14:42
Nieuw Lid Fractie

Default Odd Connection Issue

Hallo, dit is mijn eerste bericht op deze site en geen hulp zouden zeer worden gewaardeerd.
Voor ongeveer een week nu heb ik een probleem met mijn internet waarin het draait erg traag. Het deel dat maakt deze kwestie zo vreemd is dat het alleen gaat in dit super-PG-modus gedurende een bepaalde tijd van de dag (rond 3pm - 1AM) dan wordt het normaal. Ik belde mijn internetprovider en na de vergadering met een tech ongeveer twee uur proberen te repareren, werd verteld dat het zou kunnen zijn van een netwerk en dat iemand van netwerken zou bel me snel. De persoon belde me en zei dat alles in orde was en dat het was waarschijnlijk alleen omdat de server ik verbinding te vol is of zoiets .. Maar hoe kan dat als dit nog maar net begonnen er een week geleden uit het blauw? Ik heb ADSL en gebruik een Westell Model 327W modem / draadloze router (heb geprobeerd het uitschakelen van de draadloze, maar niet heeft geholpen). Ik ben wanhopig voor eventuele antwoorden op mijn probleem, en laat het me weten als er een andere uitleg ik kan helpen. Bedankt!
Old 5 november 2007, 17:29
Moderator Groep

Default Odd Connection Issue

Klinkt als over de tijd die mensen thuis van school, werk enz. en start ondertekening en chatten, surfen en het downloaden. Zou kunnen worden wat de tech gezegd en de server is op max. belasting en afremmen van de verbinding.

Als het dezelfde tijd de hele tijd daarna hopelijk de ISP zal merken en verbetering van hun servers te komen aan de vraag. Helaas, zelfs de snelste pc (op het net) is het uiteindelijk aan de genade van de server.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.