mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Odd Connection Problem

Reply

Thread Tools
Old 5te Nov 2007, 14:42
New Member Group

Default Odd Connection Problem

Hei, dette er mitt første innlegg på dette nettstedet og alle hjelpe ville være mye verdsatt.
For en uke nå har jeg hatt et problem med Internett der det går veldig sakte. Den delen som gjør denne saken så merkelig er at det bare går inn i denne super lag modus under en viss tid på dagen (rundt 3pm - 1am) så det blir normal. Jeg ringte min ISP og etter sittende med en tech for omtrent to timer å prøve å fikse det ble fortalt at det kunne være en sak, og at noen fra nettverk ville ringe meg snart. Personen som ringte meg og sa at alt var i orden og at det var nok bare fordi serveren jeg kobler du er full eller noe sånt .. Men hvordan kan det hvis dette bare begynt å skje en uke siden ut av det blå? Jeg har ADSL og bruke en Westell Model 327W modem / trådløse ruteren (har prøvd å deaktivere trådløse men hjalp ikke). Jeg er desperat etter eventuelle svar på problemet mitt, og kan du gi meg beskjed hvis det er noen annen info jeg kan gi til å hjelpe. Takk!
Old 5te Nov 2007, 17:29
Moderator Group

Default Odd Connection Problem

Høres ut som om tiden folk kommer hjem fra skolen, jobb etc. og starte signering på og chatting, surfing og nedlasting. Kan være hva tech sagt og er på max Beregnigner og sakker tilkobling.

Hvis det er samme tid hele tiden så forhåpentlig det ISP vil merke det og oppgradere sine servere for å møte etterspørselen. Dessverre selv de raskeste PC (på nettet) er slutt på nåde til serveren.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
BT Voyager 2110 Connection Problem robbyd Nettverk, modem og VoIP 3 5 mai 2009 13:54
PSU,, fortsatt i en sak for meg dsaliba Bærevesker & Strømforsyning 7 10nde sep 2008 13:10
DVD REGIONVELGER UTGAVE pjd Drivere og flyttbare medier 1 31 januar 2008 05:06
PSU problemet ukmm Bærevesker & Strømforsyning 2 14 desember 2007 15:55
Internett utgave Jake2392 Nettverk, modem og VoIP 1 22 oktober 2007 15:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.