Odd anslutningsproblem Hej, detta är mitt första inlägg på denna webbplats och all hjälp skulle vara mycket uppskattat.
För ungefär en vecka nu har jag haft problem med mitt internet där det går mycket långsamt. Den del som gör denna fråga så konstigt är att det bara går till denna super släpa läge under en viss tid på dagen (cirka 3pm - 1am) så blir det normala. Jag ringde min ISP och efter sammanträdet med en teknik för omkring två timmar att försöka fixa det, fick höra att det skulle kunna vara ett problem och att någon från nätverk skulle ringa mig snart. Den person som ringde mig och sa att allt var bra och att det var nog bara för att den server jag ansluta till är full eller nåt sånt .. Men hur kan det vara om det bara började hända för en vecka sedan ut i det blå? Jag har ADSL och använda en Westell Modell 327W modem / trådlös router (har försökt att inaktivera det trådlösa men inte hjälpte). Jag är desperat för alla möjliga svar på mitt problem, och låt mig veta om det finns någon annan info jag kan ge för att hjälpa till. Tack! |