![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mijn vriend is van Orange Breedband, ze heeft gewoon opgesplitst met haar partner en zij zijn niet praten het probleem is ze verwacht van mij het te repareren, maar ze is de 3e partij rekeninghouder, haar vriend (ex-) betaalt hij, zijn vader krijgt de gratis laptop en zij nog steeds geen verbinding kan maken, ze receently veranderde haar telefoonnummer wat probally didnt helpen, ze behoefte aan een eigen netwerk en is reeds met een D-Link router, probleem wordt er verbinding, maar geen pagina's laden? WTF?Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ja, verandert het nummer stopt uw breedband werken lol.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Orange Light op netwerkkaart maar volledige connectiviteit? | szabika | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 30 mei 2009 00:52 |
| Oranje fsmail.net e-mail van Outlook-instellingen | chrisleech11 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 8 | 15 feb 2008 10:01 |
| Oranje scherm tussen login en desktop | phil66 | Linux & Alternative OS | 4 | 21 Jan 2008 12:05 |
| Oranje knipperlicht | ian65 | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 2 januari 2008 08:43 |
| Orange breedband | dasray | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 20 aug 2007 12:08 |
| Thread Tools | |
| |