![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej der fyrene im har lidt problemer med en bærbar, at jeg reparation. Problemet er ... Jeg kan ikke få den indbyggede trådløse til at oprette forbindelse til internettet. Jeg kan tilslutte via ethernet, der er tilsluttet min trådløse router. Jeg har gjort det muligt for trådløse på den bærbare computer, men siger "Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse" om den trådløse forbindelse boksen når du dobbeltklikke på den forbindelse. alle drivere er blevet re-installeret bare incase men stadig intet ... ![]() feedback ville være dejligt. Jeg ved, at folk her er venlige og forsøge at hjælpe, da de fleste som muligt. så takker på avancerede |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du et program installeret til at styre det trådløse netværkskort, som kan hentes, eller de kan allerede være installeret? Mange bærbare netværkskort har en tredje del program til at styre det trådløse at over forlystelser Windows en. Du kan også prøve dette, det må eller ikke må arbejde: Trin 1 - Start trådløse konfiguration Hvis du bliver bedt om at starte Wireless Zero Configuration, kan du gøre det ved at følge anvisningerne nedenfor: ![]()
![]()
![]()
![]() Dette vil åbne "Wireless Zero Configuration Egenskaber '
![]() Den »Service Control 'vindue vil forsøge at starte" Wireless Zero Configuration'. ![]() Wireless Zero Configuration Properties vises Service Status som "Started.
Trin 2 - ændre avancerede indstillinger for at bruge Windows til at konfigurere mit trådløse netværk
![]() Herfra er opført under »Lan eller High-Speed Internet", bør du finde en trådløs netværksforbindelse. Dobbeltklik på dette ikon. ![]() Hvis du bliver bedt om at 'Brug Windows til at konfigurere mine trådløse netværksindstillinger', skal du følge instruktionerne nedenfor: ![]()
![]()
|
| |||
| |||
| , der ser godt ud, men det trådløse netværk fanen er der ikke: S sin XP Home på dette 1. tak for den hjælp tho:) |
|
| |||
| |||
| Citat:
Har du forsøgt at trykke Fn + F1? (Denne knap skifter Trådløst udstyr (ekstraudstyr) til eller fra.) Hvilke OS bruger du? Hvis sin Vista kan du have en kompatibilitetspakke spørgsmål. Det faktiske navn på dit trådløse kort er en Intel 2200BG jeg mener. Du kan prøve at downloade disse drivere direkte fra Intel på: http://downloadcenter.intel.com/Prod...ProductID=1637 Sørg for, at du afinstallere den gamle først gennem Device Manager.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan opgraderer RAM & Processor af Packard Bell GA-8SIML [bundkort] | Samantha0101 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 12 januar 2009 13:15 |
| Packard Bell Master Skiver Don't Work | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafikkort & Monitors | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7. maj 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |