mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Packard Bell EasyNote R1938 draadloze helpen

Reply

Thread Tools
Old 22 mei 2008, 02:00
Lid Fractie

Default Packard Bell EasyNote R1938 draadloze helpen

Hi there guys im met een beetje moeite met een laptop die ik repareren. Het probleem is ... Ik kan niet de ingebouwde draadloze verbinding te maken met het internet. Ik kan verbinding maken via ethernet die is aangesloten op mijn draadloze router. Ik kon het draadloos op de laptop, maar zegt
"Windows kan niet configureren deze draadloze verbinding"

op de draadloze verbinding doos wanneer u dubbelklikt op de verbinding.

alle drivers zijn opnieuw geïnstalleerd net Incase maar nog steeds niets ...

elke feedback zou geweldig zijn. Ik ken de mensen hier zijn vriendelijk en proberen te helpen, aangezien de meeste mogelijk. Ik dank u in geavanceerde
Old 22 mei 2008, 13:00
Moderator Groep

Heeft u een software-applicatie geïnstalleerd voor het beheer van de draadloze netwerkkaart die kunnen worden gedownload of mogelijk al geïnstalleerd? Veel laptop netwerkkaarten hebben een derde deel toepassing voor het beheer van de draadloze dat meer dan rijdt de Windows een.

U kunt ook dit proberen, kan of kunnen niet werken:

Stap 1 - Start Wireless Zero Configuration

Als je wordt gevraagd om te beginnen met de Wireless Zero Configuration, kunt u dit doen door de instructies hieronder:

• Klik op Start (selecteer Instellingen indien nodig) en klik op Control Panel
  • Switch to Klassieke weergave indien nodig
  • Dubbelklik op Systeembeheer
  • Dubbelklik op Diensten
  • Scroll naar beneden en dubbelklik op Wireless Zero Configuration (die u vindt onder het veld 'Naam')

Dit opent 'Wireless Zero Configuration Eigenschappen'
  • In het 'Opstarttype' lijst, selecteert u Automatische en klik op Aanvragen (als er een wijziging is doorgevoerd)
  • In de 'Service-status', klikt u op Start, Dan OK

De 'Service Control' venster zal proberen om te beginnen 'Wireless Zero Configuration'.

Wireless Zero Configuration Properties wordt weergegeven Service Status als' Gestart.
  • Klik op OK wijzigingen te bevestigen en sluit het venster.
Vervolgens moet u kiezen voor het gebruik van Windows voor het configureren van uw draadloze netwerk. U vindt instructies in Stap 2.

Stap 2 - Verander de geavanceerde instellingen te gebruiken Windows to configure my wireless network
  • Klik op Start (selecteer Instellingen indien nodig) en klik op Control Panel
  • Switch to Klassieke weergave indien nodig
  • Selecteer Netwerkverbindingen

Van hier, die onder "LAN of High-Speed Internet ', moet u een draadloze netwerkverbinding. Dubbelklik op dit pictogram.

Als u wordt gevraagd 'Use Windows to configure my wireless network settings', volg de onderstaande instructies:

• Klik op Verander de geavanceerde instellingen die vindt u in Verwante taken
  • Selecteer de Draadloze netwerken tab
  • Schakel het selectievakje "Use Windows to configure my wireless network settings' selectievakje
  • Klik op OK

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24 mei 2008, 09:11
Lid Fractie

dat ziet er goed uit, maar de draadloze netwerken tabblad is er niet: S haar XP Home op deze manier 1. bedankt voor de hulp tho:)
Old 25 mei 2008, 14:34
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gorevan View Post
dat ziet er goed uit, maar de draadloze netwerken tabblad is er niet: S haar XP Home op deze manier 1. bedankt voor de hulp tho:)
Hoe ver kan je met wat ik al eerder zei? Ik weet niet welke draadloze tabblad je bedoelt.

Heb je geprobeerd te drukken Fn + F1? (Deze knop schakelt Draadloze apparaten (optioneel) in-of uitschakelen.)

Welk besturingssysteem gebruik je? Als het Vista is er mogelijk een compatibiliteitsprobleem.

De eigenlijke naam van uw draadloze kaart is een Intel 2200BG ik geloof.

U kunt proberen het downloaden van deze drivers rechtstreeks van Intel op:
http://downloadcenter.intel.com/Prod...ProductID=1637

Zorg ervoor dat u het verwijderen van de oude eerst door Apparaatbeheer.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe te upgraden RAM & Processor van Packard Bell GA-8SIML [moederbord] Samantha0101 CPUs, Moederborden & RAM 7 12 Jan 2009 13:15
Packard Bell Master Disks Don't Work SlapnutSkits Algemene programmatuurnoot Chat 1 20 feb 2008 02:56
Packard Bell TFT Monitor ashmehta Grafische Kaarten & Monitors 2 29 Jan 2008 12:14
Packard Bell 2422 chrisc90 PC & Gaming Console 2 De 4 januari 2008 18:59
Packard Bell Lappys jeystone Laptops, Mobiles & PDA's 2 7 mei 2007 07:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.