![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi there guys im met een beetje moeite met een laptop die ik repareren. Het probleem is ... Ik kan niet de ingebouwde draadloze verbinding te maken met het internet. Ik kan verbinding maken via ethernet die is aangesloten op mijn draadloze router. Ik kon het draadloos op de laptop, maar zegt "Windows kan niet configureren deze draadloze verbinding" op de draadloze verbinding doos wanneer u dubbelklikt op de verbinding. alle drivers zijn opnieuw geïnstalleerd net Incase maar nog steeds niets ... ![]() elke feedback zou geweldig zijn. Ik ken de mensen hier zijn vriendelijk en proberen te helpen, aangezien de meeste mogelijk. Ik dank u in geavanceerde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u een software-applicatie geïnstalleerd voor het beheer van de draadloze netwerkkaart die kunnen worden gedownload of mogelijk al geïnstalleerd? Veel laptop netwerkkaarten hebben een derde deel toepassing voor het beheer van de draadloze dat meer dan rijdt de Windows een. U kunt ook dit proberen, kan of kunnen niet werken: Stap 1 - Start Wireless Zero Configuration Als je wordt gevraagd om te beginnen met de Wireless Zero Configuration, kunt u dit doen door de instructies hieronder: ![]()
![]()
![]()
![]() Dit opent 'Wireless Zero Configuration Eigenschappen'
![]() De 'Service Control' venster zal proberen om te beginnen 'Wireless Zero Configuration'. ![]() Wireless Zero Configuration Properties wordt weergegeven Service Status als' Gestart.
Stap 2 - Verander de geavanceerde instellingen te gebruiken Windows to configure my wireless network
![]() Van hier, die onder "LAN of High-Speed Internet ', moet u een draadloze netwerkverbinding. Dubbelklik op dit pictogram. ![]() Als u wordt gevraagd 'Use Windows to configure my wireless network settings', volg de onderstaande instructies: ![]()
![]()
|
| |||
| |||
| dat ziet er goed uit, maar de draadloze netwerken tabblad is er niet: S haar XP Home op deze manier 1. bedankt voor de hulp tho:) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Heb je geprobeerd te drukken Fn + F1? (Deze knop schakelt Draadloze apparaten (optioneel) in-of uitschakelen.) Welk besturingssysteem gebruik je? Als het Vista is er mogelijk een compatibiliteitsprobleem. De eigenlijke naam van uw draadloze kaart is een Intel 2200BG ik geloof. U kunt proberen het downloaden van deze drivers rechtstreeks van Intel op: http://downloadcenter.intel.com/Prod...ProductID=1637 Zorg ervoor dat u het verwijderen van de oude eerst door Apparaatbeheer.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe te upgraden RAM & Processor van Packard Bell GA-8SIML [moederbord] | Samantha0101 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 12 Jan 2009 13:15 |
| Packard Bell Master Disks Don't Work | SlapnutSkits | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 20 feb 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 29 Jan 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Gaming Console | 2 | De 4 januari 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 7 mei 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |