![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens im har litt problemer med en laptop som jeg reparere. problemet er ... Jeg kan ikke få innebygd trådløs tilkobling til Internett. Jeg kan koble seg til gjennom ethernet som er koblet til mitt trådløse ruteren. Jeg har aktivert det trådløse på laptop men sier "Windows kan ikke konfigurere denne trådløse tilkoblingen" på den trådløse tilkoblingen boksen når du dobbeltklikker på tilkobling. alle driverne har blitt re-installert bare incase men fortsatt ingenting ... ![]() tilbakemeldinger vil være stor. Jeg vet at folk her er vennlige og prøver å hjelpe så mest som mulig. så takk i avansert |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du et program installert for å styre den trådløse nettverkskort som kan lastes ned eller allerede er installert? Mange bærbare nettverk kort har en tredje del program for å styre den trådløse at over rides Windows én. Du kan også prøve dette, det kan fungere: Trinn 1 - Start Wireless Zero Configuration Hvis du blir bedt om å starte Wireless Zero Configuration, kan du gjøre det ved å følge instruksjonene nedenfor: ![]()
![]()
![]()
![]() Dette vil åpne "Wireless Zero Configuration Properties"
![]() The 'Tjenestekontrollbehandling vinduet vil forsøke å starte "Wireless Zero Configuration. ![]() Wireless Zero Configuration Properties vises Tjenestestatus som "i gang.
Trinn 2 - endre avanserte innstillinger for å bruke Windows for å konfigurere mine trådløse nettverket
![]() Herfra er oppført under "LAN eller høyhastighets-Internett, skal du kunne finne en trådløs nettverkstilkobling. Dobbeltklikke på dette ikonet. ![]() Hvis du blir bedt om å "Bruk Windows til å konfigurere mine trådløse nettverket innstillinger", følger du instruksjonene nedenfor: ![]()
![]()
|
| |||
| |||
| som ser bra ut, men kategorien Trådløse nettverk er det ikke: S sin XP Home på 1. takk for hjelpen tho:) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Har du prøvd å trykke på Fn + F1? (Denne knappen bytter Trådløse enheter (valgfritt) på eller av.) Hva OS bruker du? Hvis Vista kan du ha et kompatibilitetsproblem. Det faktiske navnet på det trådløse kortet er en Intel 2200BG tror jeg. Du kan prøve å laste ned disse driverne direkte fra Intel på: http://downloadcenter.intel.com/Prod...ProductID=1637 Kontroller at du avinstallerer den gamle første gjennom Enhetsbehandling.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan oppgradere RAM og prosessor av Packard Bell GA-8SIML [hovedkort] | Samantha0101 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 12 januar 2009 13:15 |
| Packard Bell Master disker fungerer ikke | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Kabinetter & Skjermer | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 mai 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |