![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Olen siis yhteyden Internetiin työpöydältäni kautta langattomasti. Tämän jälkeen voi liittää suoraan Linksys langaton reititin, joka pistokkeet pois ADSL-modeemi / reititin, joka sitten menee ulkomaailmaan. Joten sain NAS asema joulun jonka haluan liittää jopa minun Mini verkkoon omassa huoneessa - joten olen myös saanut 5 porttinen kytkin. Portti 1 on työpöytä, 2 minun MacBook ja 3 on nas asema. Mutta en voi ilmeisesti saada kaiken toimimaan. Kun kytken työpöydälle tulee reitittimen, sen näkevät ja työn NAS asema, mutta en voi muodostaa yhteyden Internetiin langattoman (joten en pääse ulkomaailmaan). Miten saan kaksi ajaa rinnakkain? Olen kokeillut bridiging ja jotka eivät toimi - Am I missing something? Onko minun määritettävä manuaalisesti IP: n sijaan automaattisesti määrittämällä niitä? Pitääkö minun antaa heille eron aliverkkoon? Kiitos Tom My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitko tehdä kaavion. Olen hyvin todella sekava. Kuinka monta langattomat reitittimet sinulla on? Ovatko tietokoneet yhdistetty langallinen tai langaton?
|
| |||
| |||
| Oikeastaan olen sitä mieltä, en ymmärrä. Sinun WAN internet langattomasti, mutta haluat yhteyden NAS kautta kytkin huoneeseesi. Periaatteessa mitä sinun tarvitsee tehdä: Langattomassa verkossa, jätä se perustettiin ennen. Antaa sen IP-osoite DHCP: llä. Käytössä langalliseen verkkoon, valitse Näytä verkkoyhteydet, aivan click model langallinen sovittimen, TCP / IP-ominaisuudet. Aseta IP-osoite 10.10.11.11 Aliverkon peite on 255.255.255.0 O default gateway (jätetään tyhjäksi) O DNS-palvelimet (jätetään tyhjäksi) Käytössä NAS, ei olennaisesti sama asia, jossa vahvistettiin uudelleen staattisen IP-osoitteen, mutta tällä kertaa käyttäen IP-osoitetta 10.10.11.10 ja kaikkea muuta samalla. Macissa, tehdä saman uudestaan, mutta käytä IP-osoite 10.10.11.12 Minulla ei ole Macin ja TBH ole aavistustakaan, jos Mac tukee useita samanaikaisia verkkoyhteyksiä. Sitten sinun pitäisi olla mahdollisuus käyttää molempia verkkoja. Kuitenkin, se olisi paljon helpompaa ja paljon parempi olla rehellinen, jos vain olisi yksi verkko ja kytketty kaikki laitteet siihen. Eivät mahdollista kuroa tai luot silmukan ja kaataa kaikki teidän reitittimet ja kytkimet. Sinun täytyy asettaa staattisia IP-osoitteita eristyksissä verkon tthere ei ole DHCP-palvelin on (kytkin on tyhmä kuin langattoman reitittimen.)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Thanks serverguy - got it all lajiteltu nyt! Vain vähän olen seurannut eri oli todellinen IP-osoitteita, koska halusin langattomien ja langallisten verkkojen eri aliverkkoon. Kiitos paljon! |
|
| |||
| |||
| Mukava kuulla, että voisin auttaa. Joten mitä IP-osoitteita Käytätkö nyt, langallisen ja langattoman puolella? Te teoriassa käyttää mitä tahansa IP-osoitteet, niin kauan kuin ne alkavat joko 192, 172, tai 10 Pitäminen eri aliverkossa halusin sinun tekevän, joten miksi ehdotin 10.10.11, koska en ole tietoinen mistään reititin, että laiminlyönnit tähän.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Belkin N langaton reititin Comcast laajakaistan - Langaton nopeus query | tlh44 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. Jun 2009 02:43 |
| Voitko liittää tapauksessa fanit rinnakkain? | cammochris | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 20th Aug 2008 14:46 |
| Langaton hiiri ja näppäimistö, mutta langaton seurata? | discobiscuit | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 14. Jan 2008 12:32 |
| Ongelman asentamalla Cable & langattoman 802.11g langaton reititin | Zen2007 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 1. elo 2007 05:47 |
| Langaton verkko - Dell Wireless 1390 802 | luut | Rautatavaran Chat | 9 | 9. Maaliskuu 2007 03:30 |
| Thread Tools | |
| |