mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Parallelle en Wireless LAN?

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2009, 16:16
Donor Groep

Default Parallelle en Wireless LAN?

Hi guys,

Dus ik verbinding met het internet op mijn desktop via draadloos. Vervolgens pluggen in een Linksys draadloze router, die stekkers in de ADSL-modem / router die dan naar de buitenwereld.

Dus, ik heb een NAS-drive voor kerst, die ik wil koppelen aan mijn mini-netwerk in mijn kamer - dus ik kreeg ook een 5-poorts switch.

Poort 1 is de destop, 2 in mijn MacBook en 3 is de nas-drive.

Maar ik kan niet lijken te krijgen het allemaal te werken. Toen ik de stekker van mijn bureaublad in de router, het zal zien en te werken met de NAS-schijf maar ik kan geen verbinding met het internet via het draadloze (dus ik kan niet naar buiten).

Hoe krijg ik de twee lopen naast elkaar?

Ik heb geprobeerd bridiging en dat werkte niet - ben ik er iets ontbreekt? Moet ik handmatig de IP's in plaats van het automatisch toewijzen van hen? Moet ik hen verschil subnetten?

Bedankt

Tom

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 31 januari 2009, 11:09
Moderator Groep

Kunt u een diagram. Ik ben echt goed in de war.

Hoeveel draadloze routers heb je? Zijn de pc aangesloten via de kabel of draadloos?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 31 januari 2009, 11:22
Moderator Groep

Eigenlijk denk ik ik begrijp.

Uw WAN naar het internet via een draadloos, maar wilt verbinden met de NAS via een schakelaar in uw kamer.

Eigenlijk wat je hoeft te doen:

Op uw draadloze netwerk, laat het opgezet als voorheen. Laat het om een IP-adres via DHCP.

Op de bekabelde netwerk, ga naar view netwerkverbindingen, klik met de rechtermuisknop op de bedrade adapter, TCP / IP Eigenschappen.

Stel het IP-adres 10.10.11.11

Subnetmasker op 255.255.255.0

Geen standaard gateway (leeg laten)

Geen DNS-servers (leeg laten)

Op de NAS, doen in wezen hetzelfde, opnieuw instellen van een statisch IP-adres, maar deze keer met behulp van het IP-adres van 10.10.11.10 en alles hetzelfde.

Op de Mac kan hetzelfde weer, maar gebruik het IP-adres van 10.10.11.12

Ik heb geen Mac-ervaring en TBH hebben geen idee wanneer de Mac ondersteunt meerdere gelijktijdige netwerkverbindingen.

Dan moet u wel toegang tot beide netwerken.

Het zou echter veel eenvoudiger en veel beter om eerlijk te zijn als je net een netwerk en alle aangesloten apparaten in.

Niet mogelijk is overbruggingsclausule of maakt u een lus en zal crash al uw routers en switches.

Moet u statische IP-adressen op de geïsoleerd net als tthere is geen DHCP-server op het (de schakelaar is dom in vergelijking met de draadloze router.)

Old 31 januari 2009, 11:40
Donor Groep

Dankzij serverguy - got it all gesorteerd nu!

Het enige wat ik gevolgd anders was het werkelijke IP-adressen zoals ik wilde de draadloze en bekabelde netwerken op verschillende subnetten.

Thanks a lot!
Old 31 januari 2009, 12:59
Moderator Groep

Goed te horen dat ik kon helpen.

Dus wat IP-adressen gebruikt u nu voor de bedrade en draadloze kanten?

Je zou in theorie op een van de IP-adressen, zolang ze beginnen met 192, 172, of 10

Houden ze in een ander subnet was wat ik wilde dat je te doen, dus waarom ik gesuggereerd 10.10.11, want ik ben niet op de hoogte van elke router die standaard op deze.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.