![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok jeg har en bøffel wbmr-G54, jeg ville gerne password den trådløse forbindelse, men gennem undersøgelsesperioden Jeg kan ikke se, hvordan ive googled for et godt par dage nu og endte med at kontakte bøffel de sagde det en meget gamle router, og de sendte mig et link, der kan hjælpe, der var lige firmwareopdateringer jeg mene ![]() im clueless om hvad firmware er, og hvordan det ville hjælpe .... nogen ideer fyre? dette er mit sidste forsøg, jeg kan bare lade det stå åbent
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firmware er som operativsystemet af routeren og kan give det bedre / mere funktionalitet.
| |||
| |||
| ill give en opdatering en hvirvel derefter, cheers buddy
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du fået Brugervejledning? .... hvis ikke, kan du downloade pdf-filen her
| |||
| |||
| cheers phil, jeg har den manuelle, men en 1 / 4 af hvad du netop har sendt mig! ligner sin hvad jeg har brug for! cheers buddy!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen m8y |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sørg du vælger WPA når du aktivere tryghed. WEP kan halvtosset i minutter.
|
| |||
| |||
| cheers serverguy, jeg forventes at det ville da til bare et password, men stedet det nødvendig et 10 ciffer kode (for WEP) ive plukkede et par numre osv. im guessing ive gjort det rigtige, ill finde ud af, når min bror forsøger at forbinde hehe
|
| |||
| |||
| Citat:
WEP, uanset adgangskode eller kodeord, du vælger, kan stadig være halvtosset meget let, fordi adgangskoden bliver sendt med hver pakke. WPA, på den anden side, er meget mere sikker.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| når jeg klikker wpa jeg blive Gruppe Key Interval: PSK String: gruppen nøglen er sat til 3600 automatisk WEP værker anyways, jeg fandt ud af broderen couldnt bruge nettet, mens jeg var ude i går aftes
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Drej en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-wrt Guide | serverguy | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Ny Router | duskmon10 | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 1 juli 2008 15:33 |
| Ny router | ian65 | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 9. sep 2007 19:27 |
| Brug en router / modem, som kun en router??? | jamier1985uk | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 5. jun 2007 01:20 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / router + USB-adapter | drilleri | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |