![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok Olen Buffalo wbmr-G54, haluan salasanaa langattoman yhteyden, vaan IP-En todellakaan voi nähdä, miten Ive googled hyvän nyt muutaman päivän ja lopulta yhteyttä Buffalo He sanoivat sen hyvin vanha reititin ja ne lähetti minulle linkin, joka voi auttaa, joka oli juuri laiteohjelmistopäivitykset mielestäni ![]() IM Clueless, mikä firmware on ja miten se auttaisi .... any ideas kaverit? Tämä on viimeinen yritys, voisin jättää sen auki
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firmware on kuin käyttöjärjestelmä reitittimen ja voi antaa sen parempi / enemmän toimintoja.
| |||
| |||
| sairas antaa päivitys pyörre sitten, kippis kaveri
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla Käyttöohje? .... Jos ei ole, voit ladata pdf-tiedosto tässä
| |||
| |||
| cheers Phil olen käsin, mutta sen 1 / 4 siitä, mitä juuri lähettänyt minut! näyttää sen mitä tarvitsen! Kulho kaveri!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut m8y |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varmista, että valitset WPA kun otat turvallisuutta. WEP voidaan säröillä muutamassa minuutissa.
|
| |||
| |||
| cheers serverguy, odotin, että se olisi kuin vain salasanalla vaan se tarvitsi 10 numeroinen koodi (WEP) Ive otti pari numeroita jne. im arvailla ive tehnyt oikein, huonosti selville kun veljeni yrittää muodostaa hehe
|
| |||
| |||
| Quote:
WEP riippumatta salasanaa tai salasanan voit valita, voi silti olla säröillä hyvin helposti, sillä salasanan saa lähetetään jokaisen paketin. WPA, toisaalta, on paljon turvallisempaa.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kun napsautan WPA saan Taloudellista Interval: PSK String: ryhmässä avain on asetettu 3600 automaattisesti WEP toimii Anyways, sain veli couldnt netin kun olin viime yönä