![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok ik heb een buffel wbmr-G54, ik wil het wachtwoord van de draadloze verbinding, maar via het IP-i really cant zien hoe ive googled voor een goed paar dagen nu en eindigde contact buffel ze zeiden haar een zeer oude router en ze stuurde me een link die kan die net is firmware-updates denk ik helpen ![]() im clueless over wat firmware is en hoe het zou helpen .... any ideas guys? dit is mijn laatste poging, ik kan gewoon open laten
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De firmware is als het besturingssysteem van de router en kan zij het betere / meer functionaliteit.
| |||
| |||
| ill een update geven een werveling dan, cheers buddy
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de handleiding? .... zo niet, dan kunt u de pdf-bestand hier
| |||
| |||
| cheers phil, ik heb de handleiding, maar het is een 1 / 4 van wat je net stuurde me! lijkt haar wat ik nodig heb! cheers buddy!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| You're welcome m8y |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zorg ervoor dat u kiest WPA Wanneer u voor zekerheid. WEP gekraakt kan worden in minuten.
|
| |||
| |||
| cheers serverguy, ik verwacht dat het zou als voor slechts een wachtwoord nodig, maar in plaats daarvan een 10 cijferige code (voor WEP) ive plukte een paar nummers etc im raden ive het goed gedaan, slecht te weten wanneer mijn broer probeert te verbinden hehe
|
| |||
| |||
| Citaat:
WEP, ongeacht wachtwoord of passphrase die u kiest, nog steeds zeer eenvoudig kan worden gekraakt omdat het wachtwoord wordt verzonden met elk pakket. WPA, aan de andere kant, is veel veiliger.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Wanneer ik op wpa i get Groep Sleutel Interval: PSK String: de groep toets wordt automatisch ingesteld tot 3600 WEP werkt anyways, ik vond de broer couldnt gebruik van het net, terwijl ik uit was gisteravond
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zet een £ 50 Wireless Router in een £ 400 Wireless Router - DD-wrt Gids | serverguy | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 17 okt 2008 17:34 |
| Nieuwe Router | duskmon10 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 1 juli 2008 15:33 |
| Nieuwe router | ian65 | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 9e sep 2007 19:27 |
| Met behulp van een router / modem als slechts een router? | jamier1985uk | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | scherts | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |