![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok jeg har en bøffel wbmr-G54, jeg ønsker å passordbeskytte den trådløse tilkoblingen, men gjennom IP jeg virkelig skrånende se hvordan ive googled for et godt noen dager nå og endte opp kontakter buffalo de sa det en veldig gammel ruter, og de sendte meg en link som kan hjelpe som var rettferdig fastvareoppdateringer jeg overveie ![]() im clueless på hva firmware er og hvordan det vil hjelpe .... noen ideer folkens? dette er mitt siste forsøk, jeg kan bare la det være åpent
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fastvaren er som operativsystemet til ruteren, og kan gi den bedre / mer funksjonalitet.
| |||
| |||
| ill. gi en oppdatering en virvel da, cheers kompis
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du Bruksanvisning? .... hvis ikke, kan du laste ned pdf-fil her
| |||
| |||
| cheers phil, jeg har den manuelle, men en 1 / 4 av det du sendte meg! ser ut som det hva jeg trenger! cheers buddy!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| You're welcome m8y |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sørg for at du velger WPA når du aktiverer sikkerhet. WEP kan sprakk i minutter.
|
| |||
| |||
| cheers serverguy, jeg forventet at det ville som for bare et passord, men i stedet det trengs et 10 sifret kode (for WEP) ive plukket et par tall osv. im gjetter ive gjort det riktig, ill. finne ut når min bror forsøker å koble hehe
|
| |||
| |||
| Sitat:
WEP, uansett passord eller passfrasen du velger, kan fortsatt bli sprakk veldig enkelt fordi passordet blir sendt med hver pakke. WPA, derimot, er mye sikrere.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| når jeg klikker WPA jeg bli Gruppe Nøkkel Intervall: PSK String: gruppen nøkkelen er satt til 3600 automatisk wep verker allikevel fant jeg ut broren couldnt bruke net mens i was out inatt