![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok jag har en buffel wbmr-G54, jag vill lösenord för den trådlösa anslutningen, men via IP i really cant see how ive googled för ett bra några dagar nu och hamnade kontakta buffel De sa att en mycket gammal router och de skickade mig en länk som kan hjälpa till som var rätt firmware-uppdateringar i think ![]() IM clueless om vad firmware är och hur det skulle hjälpa .... any ideas killar? detta är mitt sista försök, jag bara kan lämna det öppet
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firmware är som operativsystem routern och ge det bättre / mer funktionalitet.
| |||
| |||
| ill ge en uppdatering en virvel då, cheers kompis
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du fått bruksanvisning? .... Om inte, kan du ladda ner pdf-fil här
| |||
| |||
| cheers Phil, jag har manualen, men en 1 / 4 av vad du just skickat mig! ser ut som vad jag behöver! cheers buddy!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| You're welcome m8y |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se till att du väljer WPA när du aktiverar säkerhet. WEP kan vara knäckt på några minuter.
|
| |||
| |||
| cheers serverguy, jag förväntade mig att det som för bara ett lösenord utan att det behövs en 10 siffrig kod (WEP) ive plockade ett par siffror etc im guessing ive gjort det rätt, sjuk reda på när min bror försöker ansluta hehe
|
| |||
| |||
| Citat:
WEP, oavsett lösenord eller lösenfras du väljer, kan fortfarande vara knäckt mycket lätt eftersom lösenorden kommer skickas med varje paket. WPA, å andra sidan, är mycket säkrare.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| när jag klickar WPA jag få Nyckelfrågor Intervall: PSK String: gruppen är angiven till 3600 automatiskt WEP fungerar anyways, fick jag reda bror couldnt använder nätet medan jag var ute i natt