![]() |
|
| |||
| |||
| WPA cracking kan gøres ved at opfange en primær håndtryk på nettet. Dette kan gøres på få sekunder og krakker kan derefter vej væk fra stedet. Alt han skal gøre, er at tvinge en afbrydelse af en klient og fange sin godkendelse igen, og han er i! Ja, WEP bruger en 3 byte pre-nøgle og de krakker bare indsamler nok pakker til at gøre revner lettere. Intet er sikkert!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hurraer for hjælp om fyre, hvor jeg bor jeg dont mene jeg behøver at bekymre sig så meget om folk sprængning min trådløse forbindelse, Pembrokeshire er et gammelt samfund, så de fleste mennesker bare dont omhu om sådanne spørgsmål cheers for at hjælpe mig selv! appreciate it!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var før vi fik fat i en af dem
| |||
| |||
| Det var stadig matematisk genstridig selv, Phil, men vi stadig krakket det!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Drej en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-wrt Guide | serverguy | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Ny Router | duskmon10 | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 1 juli 2008 15:33 |
| Ny router | ian65 | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 9. sep 2007 19:27 |
| Brug en router / modem, som kun en router??? | jamier1985uk | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 5. jun 2007 01:20 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / router + USB-adapter | drilleri | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |